torstai 26. heinäkuuta 2012

Pikapostaus

Mun huuto.net kamppeet tuli!

Oon ihan innoissani, ku sain halvalla ostettua huutsikasta ittelleni vähä reenivaatteita. Oon ihan hirveen laiska lähtemään mihinkään kuntosalille, mutta nyt tulee ihan erilainen fiilis ku on sentään oikeanlaiset kamppeet. Parina kertoina on ollut vähän tukalaa, ku mulla on ollut tyyliin jotkut kollarit tai tuulihousut jalassa, sillä en oo omistanut varmaan ikinä mitään jumppahousuja.


Oon just tullut töistä, mutta samahan se on heti lyödä kaikki kortit pöytään ja pistää vähän epähehkeämpikin kuva näytille! Ei se ole niin vakavaa.


Haluan siis lihaksia, oon aina ollut vähä semmonen läskilaiha. En tiedä onko termi kaikille tuttu, mutta siis käytännössä oon vähän rimppakinttu, mutta mulla ei oo kyllä lihaksia missään, ja niitä haluaisin. Eritoten haluaisin reisilihaksia ja pyllyä kasvattaa, sillä olen yläkropasta vähän tasapaksuhko, niin olisi siistiä jos alakroppa olis vähän ees sellanen muhkeampi. Mutta saa ny nähä, en oo ikinä oikein saanu reenailua ja oikeanlaista syömistä elämäntavaksi, joten en usko, että tämäkään innostus kauaa säilyy. Harmi sinänsä.

Töiden jälkeen kävin nopsaa kahvilla mun kaverilla, ja ostinpas siltä maiharit ja sain vielä ilmatteeksi meikkejä. Olin ihan kikseissä! Kaveri siis on siirtynyt aika pitkälti käyttämään luonnonkosmetiikkaa, niin sillä on kaapeissa vähän ylimääräisiä normimeikkejä.


Yves Rocherin aurinkopuuteri, ootan innolla, että pääsen testailemaan.


Kuorintavoide, meikkivoide, huulipunia & huulenrajauskynä, sekä eyeliner & silmämeikkikynä.
Oon ihan hirveen mielissäni! Jos Satu joskus luet tätä, niin kiitos vielä kerran. :)

Ja tuo kuorintavoide tuli kyllä siinäkin mielessä tarpeeseen, että vaikka viime postauksessa hehkutin kotitekoista kuorintamössöäni, niin saunaahan sitä ei varmaan kannata ottaa mukaan... :D Ja yleensä saunassa kuorin itseruskettavat pois, ja vaikka tuo näyttänee olevan vain kasvoille, niin eiköhän se jollain tapaa ole käytettävissä myös koko kropalle.

Mutta semmosta tällä kertaa, huomenna alkaa hirvee työputki. Olen siis henkilökohtaisena avustajana, ja mennään rokkailemaan Qstockiin molempina päivinä! Tulee aika paljo tunteja, sillä esimerkiksi lauantaina työt alkaa 11, ja Qstockissa viimeinen esiintyjä loppuu ehkä joskus yhdeltä yöllä. Toivottavasti kaikki menee hyvin, mua vähän jännittää ku olen tällainen hermoilija. Eli pitkiä päiviä tulossa, mutta pääseepähän nauttimaan elävästä musiikista.

Ps. Sain myös erään huutamani korkeavyötäröisen hameen, mutta kuvailen sitä sitten kun saan otettua jonkinmoisen asukuvan.

1 kommentti:

  1. "Jos Satu joskus luet tätä, niin kiitos vielä kerran", hihi, oleppas hyvä ^^ Toivottavasti tuli käytettyä :D

    VastaaPoista