sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Uusi alku

Monet monet kerrat on jo tullut bloggailtua, mutta niiden blogien kirjoittaminen ei ole jotenkin ikinä tuntunut omalta.

Jotenkin sitä vieläkin välillä pohtii, että minkälainen minä olen ja miten minä vaikkapa kirjoitan. Jotenkin niitä vanhoja blogeja lukiessa on tullut semmonen "eih..."-fiilis, ja tuntuu, että olen jotenkin yrittämällä yrittänyt olla jotain. Joskus olen koettanut olla nokkela, joskus taas niin syvällinen, joskus taas muka-hauska... Totuushan on, että olen kaikkea näitä (ja paljon muutakin), mutta blogeissa en ole osannut olla korostamatta jotain piirrettä liikaa. Myöskin on ollut koko ajan sellainen lievä miellyttämisenhalu. Nyt yritän olla enemmän oma itseni, ja yritän olla ajattelematta sitä, että pitääkö joku minusta vaiko ei. 

Myöskään aina en ole osannut vetää rajaa siihen, että minkä tyylinen blogini on. Joskus tekisi mieli avautua, mutta onko sopivaa avautua sellaisessa blogissa, joka käsittelee enimmäkseen arkipäiväisiä hömpötyksiä ja asukuvatuksia? Olen myös kovin ailahtelevainen, välillä kirjoittelen täydellä tohinalla, mutta joskus taas ei ole mitään asiaa.

Koetan tästä blogista tehdä juuri sellaisen, kuin oikeasti olen. En todennäköisesti ole aina se päivänsäde, ja hetkiin mahtuu varmasti niin iloa kuin pientä purnaustakin. En ole ikinä ollut mikään kovin tyyni ihminen, enkä tule varmaan ikinä olemaankaan. Edellisessä blogissani kuvasin itseäni melko hyvin: "yksi iso ristiriita". Sitä minä totisesti olen.

Voi olla, että bloggailuni kestää ehkä pari päivää, viikon, kuukauden, vuoden tai kauemminkin.
Aika näyttää, mutta toivotaan, että saan nauttia niistä hetkistä mitä blogi minulle antaa.

♥: Meji

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti