sunnuntai 5. elokuuta 2012

Hölpötystä ja webbitoilailua


Oikea kamera on kaverilla lainassa, joten häätyy laittaa webkameralla otettuja otoksia...
Eilen oli siskon synttärit, ja siellä tuli sitten pyörähettyä. Hyi muuten ku on jotenkin niin nihkeät ilmat, niin hiukset oli heti ihan lismasina ja naamari meinas samantien valua pois, ku vähän liikahti. Yyyyh. Olen outolintu, mutta haluan talven! 


Siskolla pelailtiin Yatzia, ja sen jälkeen pyörähdettiin pubissa. Satuttiin menemään vielä baariinkin, mutta se ei ollut sitte niin onnistunut ja mukava reissu. Ärsyttävää, että miten joku tuntematon mulkku ihminen voi pilata toisten illan ja enemmänkin. Jotenkin tuntuu, ettei tuolla baareissa jaksa edes käyä, kun aina siellä on jotain draamaa ja sangen omituisia ihmisiä liikenteessä.


Tännään pitäis sitten siivoilla (äijä tulee kalareissulta kotiin, ja minä oon niin sottapytty, että sitä joskus ärsyttää tulla kotio ku jätän näitä vaatteita minne sattuu :-D voi minua) ja lukea yhteiskuntaoppia. Ihan törkee koulustressi alkaa kohta. Mulla on ollut kyllä aikaa lukea, mutta ei voi muuta ku syyttää ittiään, ku on niin laiska. Mulla on siis vielä yhteiskuntaopin ja äikän kirjotukset syksyllä, eikä oo tullu hirveästi luettua. Lisäksi syksyllä on koe ihmisen biologiasta, ku se jäi tekemättä... Ei perkele.


Ens kerralla sitten parempien kuvien kera, lähden tästä syöpöttelemään ja leikkimään kodinhengetärtä! O-ou.

4 kommenttia:

  1. Että oot kaunis! :) Ihanan pirtee asukin

    ♥: obses-sions.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit, ihana tuo paita!! Asu muutenkin! :o Oot vielä niin hirmu nättikin. :) Ja kyllä vain, baareissa on aina draamaa! Itsekin nykyään välttelen käymistä, kun aina on jotakin ihme draamaa tullu ja ei jaksais aina katsella vierestä myötähäpeissään.. :D

    VastaaPoista