torstai 23. elokuuta 2012

Pelle


Meinas tulla vähän kiire, ku just ku olin lähössä kotoa talsimaan koulua kohti niin tajusin, että vois kokeilla ottaa jonkinmoinen asukuva. Eihän siitä oikein mittään tullu ku piti ruveta toilailemaan, ja meinasin tuolla tuolillakin lentää nurin.


Kauna!


Hyi mua ällöttää, ku kirjotuksiin on niin vähä aikaa. Nytkin äikän opettaja mulle vähän lateli juttuja mitä teen väärin esseekokeessa, ja tuntuu, että on ihan mahotonta saaha hyviä pisteitä ku oon niin uuno. Ja yhteiskuntaoppiakaan en oo kerenny lukemaan niin paljoa mitä ois pitäny, ku jotenkin aina erehdyn selailemaan netistä hirveen kivoja ryysyjä. ♥

Ja kaikista ärsyttävintä ehkä on se, että ei mua itteäni haittaa vaikka epäonnistuisin vähän. Ärsyttää vaan se, että mitä kaikki muut aattelee, ku Leinosen likan paatti on vähän uponnut. Toki minä haluaisin hyvät arvosanat senki takia, että pääsis johonki jatko-opiskelemaankin, mutta eniten mua hirvittää ne sukulaisten ja muiden kyselyt arvosanoista. Yäk. Vastailepa siinä sitten ja ota vastaan silmien muljahteluja.

Todennäköisesti vielä stressaantuneempana joskus teen tästä syvällisemmänkin valitusvirren, mutta nyt ei jaksa ku on niin nälkä ja hirveet kofeiinitärinät kahvin vuoksi, pärisee!

9 kommenttia:

  1. oot hirmu kaunis :-) ja ihana banneri ja teksti!

    VastaaPoista
  2. ihana blogi:) +IHANA banneri, tommone yksinkertanen ja silti jotenkin erilainen(:

    VastaaPoista
  3. oi mikä kaunotar olet :)

    VastaaPoista
  4. Ootpa kaunis!

    janinastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Voi eikä, oot ihana!! <3 Pinkkiä ja silti niin rock. 8) Sait ehdottomasti uuden lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, jee! :D<3 Kiitos ja kumarrus, tervetuloa!

      Poista
  6. Ah aivain ihanat noi maihait ja oot niin söpö :3

    VastaaPoista