lauantai 29. syyskuuta 2012

Älä huuda mulle

Mun piti mennä sinne Anttilaan, laittauduinkin ja kaikkea, mutta sitte rupes naamaa kuumottamaan, eli kuumettahan tässä meinaa pukata. On mulla ollut jo pari päivää kurkku kipeä, mutta perhana ku nyt just pitää tämän kunnon huonon olon puskea. Tänään ois ollu työkaverin synttäribileet, eli kerranki olisi ollut jotain elämää, mutta en taida viitsiä mennä. Tulis kummiski kailotettua ja ölistyä, niin kurkku ois seuraavat päivät mega kipeänä.


Nämä ostin eilen, ei tosin ehkä pääse ihan oikeuksiinsa. Neule 14,95€, toppi 4,95€ ja jakku 19,95€. Mun on pakko esitellä vielä tähän samaan syssyyn tää yks jakku, minkä ostin huuto.netistä:


Tää on mun mielestä niin syötävän ihanan värinen, tosin vähän pölyä tarttunut, hohhoh. En oo varma pitäiskö tätä vähän kainaloista kaventaa, ku se ei oikein istu kiinni ollessa.

Otin vielä parit posekuvat meidän Mörököllin kanssa, kun olin kerennyt jo laittautuakin ja olin jo melkein lähtövalmiina.


Ilta menee varmaankin sitten tämän kaavan mukaan poikakaverilla:


Ja minulla:


Oon taas vähän outolintu, mutta maailman paras kirja! Eka luin sen yläasteella ja olin varmaan ainut joka siitä tykkäsi, sitten tuo piti lukea toisen kerran lukiossa ja päätin ostaa tämän huuto.netistä ittelleni, ku se vaan on mun mielestä niin vallattoman hyvä. Voin lukea tuota uudestaan ja uudestaan. Tosin en tiedä tuleeko lukemisesta mitään, kun toinen huutaa vieressä ku ei osaa pelata. 

Se on muuten jännä, ku kirjotukset on ohi, niin nyt tekisi mieli lukea kaikkea. Mua oikein säälittää, ku nuo koulukirjat töllötteli tuossa pöydällä, enkä ole lukenut niitä tarpeeksi. Ärsyttävää! Muutoin oli niin pirun hankalaa sen lukemisen kanssa.

Ainiin, pitää patistaa tuo yks kauppaan, ku ruisleivänkään päälle ei oo ku margariinia. Toivottavasti muuten kupin teksti ei enteile mitään.

PS. En tiedä miksi nuo gifit meni ton laatusiksi. :( Yhyy.

12 kommenttia:

  1. vähä kivoja vaatteita!(: ja muutenki tää blogi on hieno(:
    http://ellusd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Neule on ihan sika ihana, toi väri on niin kaunis niinkun sinäkin! :)

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit, toi jakku on ihana tai siis kummatkin niistä! Oon meinannu itekki monesti ostaa tollasen punasen, mutta en oo ikinä saanu kuljetettua sitä sinne kassalle asti :D
    Sulla on tosi kiva blogi ja oot himu kaunis :)
    Kiitos paljon kysymyksistä!
    http://unfathomable-life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletpas ihana! Kiitos itsellesi ajatuksella kirjoitetusta kommentista! :)

      Poista
  4. Oootpas sie pieni kokoinen :) Ihuna koira.... Ja noi on aina hauskoja nuo liikkuvat kuvat :D
    http://Chocolateric.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pyh! Mörkö on hurmaava otus. :-)

      Poista
  5. ihana toi punanen jakku, siis tuo ylemmän kuvan! mistähän se mahtaa olla..? :-)

    http://o-something.blogspot.fi/
    ois kivaa jos kurkkaisit tännekkin!

    VastaaPoista
  6. apua tosi ihana toi pinkki jakku! :)

    http://jennijuuliaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista