tiistai 25. syyskuuta 2012

Huulilyyli

Ensiksi häätyy sanoa, että tää ei nyt ole mikään masterpiece-juttu, mulla oli vähän kiire niin en mitenkään siististi laittanu noita huulikiiltoja. Tarkoituksena on siis vain näyttää noita sävyjä, ku ne on niin kivoja! Ja toiseksi, koetin enimmät viiksivallut blurrailla pois, mutta välillä ne tuolla pilkottaa. Oon varmaan puoliksi mies tai jotain, mulla on naama muutenkin täynnä tummaa haituvakarvaa (varsinkin tuolla "pulisonkialueella") ja sitten pienoiset viikset, mitkä näkyy noin auringonvalossa. :-D En mä ole niitä jaksanut mitenkään nyppiä pois, ku ei ne yleensä muutoin näy. Toivottavasti.

Ja pureskeltu huuli, aiai paha tapa minulla. :(





Eli ekana Lumenen vadelmainen huulilakka, toinen on tuollainen oranssi. Harmillisesti en saanut oranssista ihan yhtä hyvää kuvaa. :(





Ja nämä taas ovat Sally Hansenin huulilakkoja, sävyissä Peony ja Poppy. Minä oon ainakin tykännyt käyttää noita huulilakkoja, joidenkin makuun ne saattanee olla liian tahmaisia, mutta mulla ei oo ainakaan ollut mitään ongelmaa. Oon ollu aivan mielissään, ku nuo pysyy niin paljon paremmin mitä normaalit huulikiillot. Niiden tavallisten kanssa ei tartte ku vähän lipaista huulesta, niin heti on kiillot karkuteillä. Mutta noiden kanssa häätyy olla tarkkana, niinkuin kuvista näkee, niin kiireessä noin pigmenttisten levittäminen tarkasti on vähän hankalaa. Tosin noin läheltähän nyt virheet näkyykin helposti, mutta tuskin kukaan mua noin läheltä töllistelee normaalisti. 

Muita kuvatuksia ei oo oikein tullut otettua, on ollut niin kiirettä töiden ja kirjoitusten kanssa. Lisäksi mun naama kukkii edelleen, mutta eiköhän sekin taas laannu ku stressittömämpi elämä alkaa, eikä tartte enää niin paljo herkkuja syödä. ;) Kirjotusten aikaan tuli tsempattua itseä vähän liikaakin noiden herkkujen avulla.

Ja jee, tosiaan ylioppilaskirjoitukset on OHI! Huomenna pitää tehdä yks tavallinen koe ja sitten vielä kun joutaa niin joku tehtävä opoon täytyy värkkäillä, mutta senhän nyt tekasee vaikka päällä seisten. Eli jes jes jes! Motivaatio vähän alhaalla, en jaksais millään lukea huomiseen kokeeseen, mutta ei voi mitään. Hihii.

8 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis ja sul on kivanolone blogi!:)

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihananmuotoset huulet sulla on :)
    terkuin nimimerkki ei amorinkaarta :<

    VastaaPoista
  3. Hihii viiksikaveri :D Mäkin oon varmaan puoliks mies :D

    VastaaPoista
  4. Kivan näköisiä huulikiiltoja kyllä :) Sulla on aivan ihana blogi, ehdottomasti jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ja niin on kyllä sinullakin! Ja tervetuloa :)

      Poista