torstai 6. syyskuuta 2012

Lip lacquer

Ensiksi täytyy sanoa, että mää niin vihhaan tätä konetta. Ei voi sitte olla yhtään yhteistyössä, nytkin jouduin käynnistämään tietokoneen uudelleen, ja tietty tää ei jostain syystä ole tallentanut tästä postauksesta luonnosta. Uusiksi vaan!

Olen ostanut muutamat huulilakat, ja ei voi muuta sanoa ku että rakastan! Niiiin ihanan värisiä ja pysyviä. En oikein tykkää silmiä meikata kovinkaan erikoisesti, joten näistä tulee mukavasti vastapainoa. Ostin kaksi Lumenen huulilakkaa, ja kaksi Sally Hansenin. Lumenet maksoivat Anttilassa reilu seittemän euroa per kipale (oli joku tarjous), ja Sally Hansenin liplacquerit ebayssä viitisen euroa postikuluineen. Eipä ole hinnalla pilattu, yhden Sally Hansenin huulilakan olen jo itseasiassa kuluttanut, niin paljo siitä tykkäsin.





Vituttaa ku mun naamaki kukkii ihan hirveästi, ku on niin älyttömästi stressiä. En saa luettua kirjotuksiin ollenkaan, oon ihan jo siinä ajassa, että lukio on jo loppunut. En vaan jaksa. Oon niin kyllästynyt koko laitokseen, että tekis mieli jo kapinan vuoksi ruveta hulttiopennuksi.

Muutenkin on jotenki ihan hirveen kettuuntunut fiilis nykyään, eikä asiaa auta se, että mulle on tulossa flunssa, nokka honottaa ja kurkku sekä niskat on kipeänä. Lisäksi oon vähän väsynyt, viime viikonloppuna tuli tehtyä 14 ja 16 tuntiset työpäivät parin tunnin yöunilla, ja jotenki oon ollu muutenkin koko viikon ihan hirveessä horroksessa. Oisinpa nallekarhu ja voisin mennä talviunille.

Mutta ei siinä muuten, mä rakastan syksyä ja rakastan talvea, eli sitten kun saan nämä koulustressit pois, niin varmaan elämä muutenkin helpottaa.


Ostin Anttilasta tommosen puuterihuiskan/sudin, ja huuto.netistä väritöntä irtopuuteria. Ja tykkään kovasti! En ole edes ennen kuullut ko. merkistä, mutta kuulemma on oikein hyvää tavaraa ja ammattilaisetkin sitä käyttääpi. Ja ei ollut edes kallis, katsoin aluksi yhtä Oriflamen irtopuderskaa, ja siinä oli joku 7 grammaa ja ois tullut maksamaan joku 11-12 euroa, ja tuo maksoi 15€+postikulut ja siinä on 49 grammaa! Wtf.

Ja tänään tarttu mukaan ihanat kenkuliinit Dinskosta, pientä piristystä. ♥ Muutenkin oon huuto.netistä huudellut kaikkia kivoja ryysyjä ja ebaystäkin ostin aivan ihanan mekon, ja näistä siis lisää myöhemmin. :-)

Edittiä vielä vähän, että tää gif sopii niin hyvin mun mielialaan tällä hetkellä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti