torstai 20. syyskuuta 2012

Mä tuhlaan tuhlaan tuhlaan kaikki pois

Ensiksi täytyy sanoa, että nyt on enää äikän yo-essee jäljellä ja pari tehtävää kursseja varten!! Jeeee! Tosin mietin, että miten ihmeessä mää voin ylioppilaaksi päästä, äskenkin aivan raivona etin mun kameran johtoa. Se oli ollut koko ajan kamerassa kiinni..

Oon tuhlaillut nyt hömpötyksiin, mut hei, oli halpaa!



Elizabeth Ardenia eli Ellua. Ei maksanu ku reilut 12€ Cheapsmells.comissa, ei paha, ei paha. En oo tätä ihan hirveesti vielä kokeillut ku oon vitivalkonen, mutta nyt ku on kiire helpottanu niin laitan taas itteäni vähän ruskeammaksi. Jee. :)


UsherShe hajuvettä, oon ihan innoissani, ku mulla ei oo oikein ikinä ollut hajuvesiä. Sen takia en oikeastaan osaa edes arvostella, että onko tää hyvää vai ei niin hyvää. Aluksi ku tätä suihkauttaa niin haiskahtaa vähän oudolta, mutta ku antaa olla niin sitten tästä tulee ihan sairaan hyvän hajusta! Kaulahuiviakin aina nuuhkuttelen, kun se tuoksuu tältä. Ulkomuoto on vähän äijämäinen ehkä, mutta niin oon vähän minäkin. Maksoi kans reilut 12 euroa.


Hiusjuttuja Hairstorelta. Nuo kaks pientä shampoota on tilaajalahjoja, tuo keskimmäinen on lämpösuojaemulsiota. En ole vielä kokeillut, kun lähetti nämä vasta eilen toi. Tuo pikahoitoaine ei maksanu ku 2,99€ (normaalisti 16,-), mutta Hairstorella on se muuttomyynti, niin on kaikki tosi halvalla.


Hoitosuihke, tosin se on tarkotettu suojaamaan auringolta, mut who cares vaikkei täällä enää aurinko juuri paistakaan. Tartten vaan takkujen selvittelyyn jonku hoitosuihkeen, ja tää ei maksanu kanskaan ku 1,99€ (normaalisti 9,90€). Sitten ootan intopiukeena, että pääsen kokeilemaan tuota Paul Mitchellin Super Skinny Serumia! Se on tosi kehuttu tuote, ja raskinkin sen ostaa kun se ei maksanut ku 15 euroa suunnilleen. Normaalisti se maksaa varmaan joku lähemmäs kolmekymppiä (?), ja se on ehkä mun mielestä vähän tyyris hinta. Tosin monet sanoo, että tuo kestää yli vuoden.


Käytän aika paljon silikonittomia hoitoaineita ja shampooita nykyään, mutta mun latvat kaipaa mömmöjä. Päänahka ja otsatukka menee lismaiseksi silikonien takia, mutta latvat on karheaa, paksuhkoa ja myönnettäköön, että paikoin jopa huonokuntoista, niin tarttee jotain siloittavaa.


Sitten jättiläiset. WWW juhlakiinne, aattelin, että tää on varmaan hyvä ku lähtee bilettämään tms. Mut ihan älyttömän kokonen! Kestääpähän ainakin tovin, mutta tuota ei kovin helposti mukaan mihinkään voi ottaa.. :D Maksoi 4,99€, normaalisti 21.90€.

Tuosta hoitoaineesta (6,99€) sanotaan sitten näin:

Hyvästi epäluonnollinen hiustenhoito! Sisältää vain luonnon ainesosia, joita ei ole millään tavalla käsitelty kemiallisesti tai geenimanipuloitu. Päivittäiseen käyttöön tarkoitettu luonnonmukainen hoito, joka on suunniteltu erityisesti hauraille, herkille hiuksille ja haaroittuneille latvoille. Valikoiman tuotteet nesteyttävät, puhdistavat ja hoitavat hellävaraisesti.Tuotteiden BIO pellavansiemen-, BIO hedelmähappo- ja BIO Aloe Vera -ainesosat takaavat hiuksille ehdottoman hyvinvoinnin ja suojan.

Oisin ostanu shampoonkin, mutta mulla on Provostin silikoniton vielä jäljellä ja siinäkin kanisterissa kestänee vielä tovin, että se tyhjenee.

Rupean tästä laittautumaan, ja lähden sitten postiin. Siellä minua odottaa Volumaster, oon ihan innoissani. Toivottavasti se toimii mullakin!

1 kommentti: