perjantai 28. syyskuuta 2012

Selfish fish


Argh, käytiin Henen kans kaupungilla ja elokuvissa, ja otin mm. siellä elokuvateatterissa sen puhelimella kuvia, mutta en nyt saa niitä sen puhelimesta jostain syystä mun sähköpostiin. :( Ois kiva, jos blogissa ois muutaki ku näitä teennäisiä kuvia, mutta ehkä vielä ensi elämässä. En vaan millään muista/kerkeä/hoksaa ottaa kameraa mukaan mihinkään, niin ei oikein saa mitään tilannekuvia otettua.


Aluksi aamulla rötväilin ku oon vähän flunssassa, ja koetin tutustua kameran asetuksiin... Tunnen itseni ihan surkeaksi! Mutta kyllä se tästä. Ajattelin ostaa muuten Anttilasta kameranjalustan, ei maksa ku alle 20€, niin ei tarttis kikkailla ku ottaa kuvia.


Henen tullessa töistä lähettiin käymään kaupungilla shoppailemassa. Koetin ettiä farkkuja, mutta enhän minä oikein semmosia löytänyt. Gina Tricotissa kokeilin Kristenin farkkuja, mutta ne oli mun makuun vähän liian matalat. Tietääkö kukaan, mistä sais hyviä, vähän kulutettuja/paikoin revittyjä farkkuja?

SAMARA




Tuon kultaisen paidan ostin huuto.netistä, ei maksanut varmaan ku joku 5(?) euroa, vyö on kirppikseltä, kengät Dinskosta ja housut on sitten Dr. Denimin. Oon ruvennut penkomaan huuto.netiä oikein urakalla, musta tuntuu noi kauppojen hinnat ihan ylihinnoitetuilta. Oon vaan niin pihi!

Mutta löysin halvalla ittelleni yhen neulepuseron (semmosen ihanan sinisen värisen ♥), punaisen jakun ja mustan topin. Ei siis mitään järisyttävää. Harmitti, ku Dinskossa oli 20% alet, mutta poikaystävä raahas mut sieltä pois tuhisten: "sulla on niin paljo kenkiä.. et osta kyllä yhtiäkkään". Byhyy. Okei, ihan hyvin ja realistisesti ajateltu.

Käytiin tosiaan katsomassa se Puhdistus, ja olihan se järisyttävä. Kirjaa en ole (vielä) lukenut, niin en osaa sen puolesta vertailla. Ihme kyllä en ahdistunut siitä kummiskaan liiaksi, mietin nimittäin aluksi, että uskallankohan katsoa koko elokuvaa, koska olen niin herkkä.

Huomenna ajattelin käydä Anttilassa vähän katselemassa sitä kameranjalustaa, ja ehkä luomiväriä. Mulla ei oikein ole mitään kivaa.

2 kommenttia: