maanantai 22. lokakuuta 2012

Beauty products

Cheapsmells.comista saapui taasen paketti, ja oon ihan sika iloinen!


Tykkään ihan hirveesti siitä Paul Mitchellin Super Skinny Serumista, ja ajattelin ostaa seerumeita lisää. Mun pehkoon ei tehoa juurikaan hoitosuihkeet, eikä oikeastaan edes hirveän hyvin mitkään poispestävät hoitoaineetkaan. Mulla on ihan hirvittävän karhea tukka, ja voi taivas ku oon ollu niin iloinen siitä silkkisestä tukasta minkä ainakin tuo Paul Mitchellin tuote on saanut aikaan - toivon samaa tältä Tigin Silky Smooth Moisture Serumilta. Suoristaminenkin on ollut todella paljon helpompaa, jostain syystä sekin on tuntunut hankalalta kun hiukset on ollut niin jäykät ja karheat.

Ainakin eräässä blogissa tätäkin tuotetta hehkutettiin, ja sopii myös pidennysten hoitoon. Millonkohan ne mun jatkoroikat mahtaa saapua?


Halusin kuitenkin antaa tälle hoitosuihkeelle mahdollisuuden - en niinkään odota tältä niin hoitavaa vaikutusta, vaan lähinnä sähköisyyden poistoa. Sähköinen tukka on ehkä yksi ärsyttävimmistä asioista talvella.


Ja toinen seerumi, tosin tämän ostin huuto.netistä. Tää oli hirveen hauskan näköinen, tuolla on tommosia kimalteita seassa!

1 kommentti:

  1. Toi Tigin sarja on tosi hyvä ainakin shamppoiden ja hoitoaineiden osalta. Parhaimpia markkinoilla olevia hoitavia tuotteita, joten anna tuolle suihkeellekkin mahdollisuus ;)

    Tosi kivanoloinen blogi!

    VastaaPoista