keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Mitä kuuluu Marja-Leena?


Zoovillagen paketti tuli, mutta buu, huonoja farkkuja! Ei sopinu mulle ollenkaan. Nyt pitäisi ruveta palautuspuuhiin, toivottavasti kaikki menee hyvin. Se vain ihmetytti, kun ohjeissa luki palautustarrasta, että se pitää laittaa paketin päälle, mutta ei mulle ainakaan tullut muuta kuin tuo lappu.. Hohhoijaa.


Tunika H&M (huuto.net), farkut Dr.Denim, koru Ibero & kengät Dinsko

(rusketus jämähti muuten kämmeniin, piti kuoria se niistä pois, mutta en vielä jaksanut :D söpöö! ja muokkausten takia ne näyttää vielä rajuimmilta, mut no worries, ne lähtee tänään)
 
Töihin menin tämän näköisenä, piti käydä Kärppien pelissä. Oisin ottanut muuten niistä hottis kiekkoilijoista teille tänne kuvia, mutta kun en ollut varma saako sinne viedä kameraa.




Ja Kärpät jyräs, jee! Okei, ei mua oikeastaan edes hirveesti kiinnostanut, ja hirveetä oli kun se kameramies kuvas mua yhessä vaiheessa ihan törkeen kauan hillittömällä zoomilla, mulla meni ihan pasmat sekaisin ja olin vaan vaivaantuneena siinä, ku oma pälli komeilee siellä näytöllä. Se kameramies nauroki mulle, ku olin niin hämilläni ja urpo.

Ei mulle oo oikein tapahtunut mitään kummempia nyt, sisko kävi eilen esittelemässä sen uutta Lumiaa, ja äiti kävi tänään pikakahvilla. Huomenna suuntaan taas äipän tykö, kun sen pitää selventää mulle jotain juttuja, ku meen sen tykö jonkin ajan kuluttua muutamiksi öiksi, kun se tarttee vähän apua. Lisäksi mun pitäis tehdä muutamat rästiesseet, ja käydä koululla katsomassa alustavat pisteet. Hyi.

Ja äiti on tehnyt taas täytekakkua, nam nam!

11 kommenttia:

  1. oooh mikä koru! ja kivan näkönen asu :)

    VastaaPoista
  2. ihana tää sun blogin ulkoasu ja muutenki kivan olonen blogi ! oot kaunis ja toi asu on hieno :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/
    > käy kurkkaamassa munki blogi ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, käyn myös kurkkaamassa!

      Poista
  3. kirjotat tosi kivasti, ja muutenkin kiva blogi!
    ja nätti olet ! :)

    http://niinajavinka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onkohan sulla samanlaiset popot ku mulla =O tosin ostin omani Biancosta mut näyttää ihan identtisiltä!
    ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ oot taas ihan helvetin kaunis ja himoan samanlaista tukkaa vieläki ku sulla heheeeee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, ostin noi alennuksesta joskus keväällä parilla kympillä ku oikeasti ne ois maksanu maltaita :DD Ja itse oot ja kaiken kukkuraksi ihanapihana♥

      Poista
  5. Vähä oot nätti !!:-o

    --
    http://vilmajajutta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. sun hiukset on ihanat ja toi malli sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista