lauantai 6. lokakuuta 2012

Päähänpistos



Oon ostellu jo ihan liikaa kaikkea, mutta mulla meni ihan pasmat sekaisin ku näin tän members.comissa! Eikä oo ees kallis, maksaa 21.90€, mutta jouduin ottamaan laskulla ja siihen vielä toimituskulut, niin tuon mekon yhteishinta hipoo kolmeakymppiä. Mutta ei sekään mun mielestä paha hinta oo tuosta, ja voihan sen onneksi palauttaa jos ei miellytäkään, tai jos kukkaroa vielä pahasti kiristää.

Pelkään vaan, että miltä mun vähän harteikkaammat hartiat näyttää tuossa, mutta en anna sen häiritä. Oon niin kyllästynyt siihen, etten voi mitään kivoja mekkoja ostaa mun kropan takia, mutta asiaan tulee muutos. Näyttäkööt tyhmältä, kuhan on hieno mekko! Ja jos saan värkättyä ne pidennykset ansiokkaasti päähäni (+ jaksan sitä pitkää tukkaa), niin sehän peittää jo aika paljon ongelmakohtia. ;)

Mutta mitäs te tykkäätte?
Kaipailisin myös vähän apua sen suhteen, että miten yhdistäisin tuon näin talvella. Jokin kiva jakku tuohon päälle? Ehdotuksia otan ilomielin vastaan.


Mörkö ei suostunut duckfaceilemaan mun kanssa. :(


10 kommenttia:

  1. Hiukka oot kaunis ja ihanat hiukset:)

    VastaaPoista
  2. :) ihanan näköi mekko :) ja tuo koiruli <3

    VastaaPoista
  3. ihana mekko !!!!♥ ja ihana sinä kun oot niin kaunis!♥
    no ehkä musta jakku ja sitte voisit kokeilla sopisko viel mustat sukkikset ja korkkaritkin siihe.. tai ite voisin kuvitella että vois näyttää kivalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, tuli ihan hirrrmu hyvä mieli! ♥ Kiitos vinkeistä, jotenkin noin ajattelinkin toteuttaa.. En oikein vaan omista mitään semmosia sirompia kenkiä :D

      Poista
    2. :) no mut oisit varmaa kaunis mitä vaa laittasit sen mekon kanssa !

      Poista
  4. oot ihan älyttömän kaunis! :-)

    http://anni-exceed.blogspot.fi/

    VastaaPoista