lauantai 13. lokakuuta 2012

Tarjoushaukka

Huomasin perjantaina yhtäkkiä nettiä selatessani, että Cubuksella on -30% kaikista tuotteista. Oli pakko lähteä katsastamaan tarjonta, ja mun piti löytää farkut, mutta löysinkin kiertelyjen tuloksena aivan jotain muuta.



Huonohko kuva, mutta en voinut ottaa kuvaa noi kuteet päällä, ku laitoin justihin rusketusta pintaan. :D Eli tommoset urheilutrikoot ja treenipaita, jes! Mun pitäis alottaa kuntosalilla käynti, mutta perhana vieköön kun olen hävittänyt mun opiskelijakortin, jolla sais mukavat alennukset. Damn, pitää käydä kysymässä, että oisko ne mulle suopeita, ja antais alennukset pelkällä paperisella opiskelijatodistuksella. Pistin SLL:lle viestiä, että paljonko uusi opiskelijakortti maksaa - jos ei muuta, niin haen sitten VR:ltä.


Eipä ollu pahan hintaset. Enkä mää (ainakaan vielä) tartte mitään kunnon bodauskuteita, somempi ostaa vähän halvemmat, jos ei tämä kuntoiluinspis kauaa pysy...




Ja eksyin myös Henkkikseen, ja tykästyin tohon jakkuun ihan hirveesti! Tommonen vakosamettinen, tosi söppänä! Ja riippuen asusta sopii niin arkeen kuin vähän juhlavampaankin epäarkeen. Tykkään, tykkään tykkään.


Ja Prismasta ostin noita laseja 6kpl, sekä samaa sarjaa olevan kannun, kaikki oli -50%. Yhden lasin normaalihinta oli 3,50€, eli ei tullut kalliiksi nuokaan, haha.

Aikaisemmin perjantaina sainkin positiivisia uutisia - mun läheinen oli ollut leikkauksessa, ja sain tietää kaiken menneen hyvin. Rauhoitti mieltä ihan tosi paljon, ku jostain syystä tällä kertaa olin ihan hirveän huolissani, vaikka mun pitäisi olla jo käytännössä tottunut tähän, ku hän on läpikäynyt niiiin hillittömän monet operaatiot. Silti se vaan aina vähän pelottaa. En tiiä meneekö jo liian hörhöilyksi, mutta ois siistiä uskoa oikeasti johonkin ylempään tahoon, ei pelottais elämä lainkaan niin paljoa ja olis paljon turvallisempi olo.

Mutta vielä vähän keveämpiin aiheisiin, poikaystävä osti itselleen työpaikallensa kahvimukin:


9 kommenttia:

  1. Meillä on tollai samanlainen muki :D

    VastaaPoista
  2. ihanat noi lasit :)
    http://vaf1.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Uuu täytyyki käydä tsekkaas täkäläinen cubus! Ja hakee omat urheilupökät pois koska eivät oo kyllä hinnalla pilattu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy ihimeesä! Urheiluliikkeessä on varmasti paljon kalliimmat, ja vaikka nuo onki noin halvat niin kyllä ne mun mielestä aivan hyvät on. :)

      Poista
  4. mitään tietoa mihin asti toi -30% on voimassa??:) ahaha mahtava toi poikkikses muki! Toi jakku on kivan värinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo varma oliko se vaan perjantaina. :( Ja kiitos!

      Poista
  5. hahhha toi muki on hauska! :D repesin

    VastaaPoista