tiistai 27. marraskuuta 2012


Yo-juhlien tukkaongelma on ratkaistu tämän lahjan myötä! ♥
Oli niin hassu, ku justiin koetin epätoivoisena kiharrella hiuksia, ku sisko pisti viestin, että mitä teet.

"Kiharran hiuksia."
- Miks, ai juhlia varten reenaat?
"Niin kai, mutta en ossaa."
- Haha, mulla on sulle yks yllätys, tuun käymään kohta.

Se oli samana päivänä hakenut tuon lahjakortin, melkoinen sattuma! Enää ei tartte siis huolehtia muuta kuin meikkauksesta. Mulle on tulossa yks poskipuna niin ajattelin sitä kokeilla miten se mätsäis mekon kanssa, ja huulipunista/kiilloista pitää valita Se Oikea. Lisäksi koetin tänään kokeilla laittaa tekoripsiä, eihän siitä mitään tullut. Ainiin, ja koruja en ole vielä ostanut.


Ja tässä vielä ne mun baltsut livenä, ihan perussievät. Aika naftit vaan, mutta pysyypähän jalassa.

Mää en tiiä stressaako mua nuo karkelot vai mitä, mutta oon ihan törkeen väsynyt vaikka olen nukkunut ihan riittämiin. Pitäis kauheesti tehdä kaikkea, mutta en vain jaksa ja tekis mieli vaan pötkötellä koko ajan. Sen takia kuvasaldokin on melko minimaalinen, ku hengailen vaa kämpillä kalsarit jalassa. :D

Ehkä huomenna on simmut virkummat.

1 kommentti:

  1. Awww, ihanat tytöt :)

    Hei katoppa tää, ainaki mulle oli apua noiden tekoräpsyjen kanssa http://kosmetiikkaobsessio.blogspot.fi/2010/11/rapsyn-rapsyn-flap-flap-flap-ripset.html

    VastaaPoista