perjantai 16. marraskuuta 2012

Ensimmäinen Nelly.com tilaus

Mua jännittää niin hirveesti, että pakko keksiä jotain tekemistä. Wilmassa ei näy vielä kirjoitusten tulokset, joten on pikkuisen levoton olo.

Päätin tehdä sitten tämmöisen postauksen, tiedän, ettei kaikkia nämä Nelly-kollaasit ynnämuut miellytä, mutta antaa nyt mennä. En ole siis ennen ikinä tilannut Nellystä mitään, koska olen kuullut kyseisestä puljusta aika paljon huonoa palautetta. Siellä vaan nyt sattui olemaan kivoja ryysyjä alennuksessa, niin oli muka pakko kokeilla. Pitäisi vaan pistää vanhoja vaatteita myyntiin, niin mahtuisi paremmin uusia tilalle. 

JEANE BLUSH / BIANCA DRESS, 65,95 -> 19,95

Mun mielestä tää oli ihan hauska. Mulla on joskus vähän omituinen vaatemaku, useimmiten ne vaatteet jotka on muiden mielestä hirveitä, on mun mielestä aivan ihania. Tämäkin on ehkä vähän weird, mutta silti kiehtova. :D 

 LILI LONDON / LACE LOW BACK DRESS, 49,95 -> 24,95€

Pitsimekko, alias makkarankuori. En tiiä sopiiko tämä mulle, mutta kokeillaan nyt ku halvalla sais.

STAY IN PLACE / TRILOOP BRA, 34,50€ -> 16,95€

Mulla ei ole yhtiäkään urheiluliivejä, joten jos nämä on sopivat, niin jee! En vain oikein tajunnu kokoja, joten on taas vähän arpapeliä minkämoiset sieltä tulee. Vielä pitäis saada se opiskelijakortti (saa alennukset kuntosalilta) hukkaan menneen tilalle, niin pääsis vähän kuntoilemaan.

Monet vaatteet jäi vähän kummittelemaan, esimerkiksi tämä:

 JOHN ZACK / SLASH NECK LACE DRESS, 43.50 -> 12.95€

Halpa! Mietin pitkään tämän ja tuon valkoisen pitsimekon välillä, mutta muistin sitten poikaystäväni muka-viisaat sanat joskus aikaisemmin: "Meri hei. Kaiken ei aina tartte olla pinkkiä". Yhyy. No, ehkä mun vaatekaappi tällä kertaa tarvitsi vähän neutraalimpaa väriä.


Vilan farkut, 39,95€ -> 19,95€.
Nämä meinasin myös pistää tilaukseen, mutta jostain syystä en pistänytkään. Periaatteessa mulla on ihan tarpeeksi farkkuja, toisaalta taas tämmösiä perusfarkkuja ei ole riittävästi. Mm. Dr. Denimit on pistäny ärsyttämään ihan suunnattomasti, niistä ehkä avautumispostausta myöhemmin..

Sitten Members.comista tilasin vielä tämmöiset kengät:

NELLY SHOES, 64,95€ -> 15,90€

Mietin pitkään näiden ja mustien tekomokkaisten nilkkureiden välillä. Vaikka tuo on arka väri, niin tekonahasta on varmaan helpompi putsata liat pois, mitä tekomokasta. Kait? Ja tekomokkaisia kenkiä mulla ehkä onkin enemmän.

Hyi, tuntuu ihan kamalalta tuhlarilta, mutta mun mielestä noin alhaiset hinnat on ihan hyvä syy vähän ostaa piristysruiskeita tätä pimeää aikaa vastaan. ;) Tosin voihan se olla, että osa noista menee palautukseen joko rahatilanteen, tai ihan vain vaatteiden huonon istuvuuden takia. Ja Nellyn palautussysteemi ehkä vähän risookin, pitää tulostaa itse se palautuslappu. Ei mulla mitään tulostinta ole. Kirjastoon tuollaisen takia? Ärsyttävää.

6 kommenttia:

  1. Ihania mekkoja, etenki toi valkonen. Oon itekki vähä hurahtanu tohon pitsiin. Sopii sulle varmasti, ei oo mikään makkarankuori, sä oot niin hoikka tyttö kuule!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitsi on kyllä nättiä.. :) Haha, toivotaan että sopis!

      Poista
  2. UU, pitsi on kyllä ihanaa! ja oot tosi nätti:))

    VastaaPoista
  3. Aah, toi valkoinen pitsimekko on ihana <3 Ja nilkkurit myös!

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista