perjantai 2. marraskuuta 2012

Tukkaongelmia ja huulijuttuja


Uus paita joka jäi vähän repsottamaan, pahoittelut teinimäisestä sensuurista... Ja muokkaus pisti tukan vihertämään :--------D Oivoi.

Mutta asiaan, eilen laitettiin pidennykset, enkä oikein osaa laittaa näitä vielä. Tosta kaulan vierestä mun pitää pistää omaa tukkaa taakse vähän ponnarille, ku ne näkyy tuosta ikävästi. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Ja tuo joka sorrottaa oikealla puolella on otsatukkaa jota koetin huitoa pois. Oon vahvasti miettinyt sitä otsatukan leikkaamista, vihaan tätä. Ei tätä saa mitenkään ja se roikkuu koko ajan silmillä.


Aika hassultahan noi näyttää ku niitä ei oo leikattu ollenkaan mun omaan tukkaan sopivaksi, eikä myöskään latvoja tasoitettu. Älkää siis vetäkö hepuleita, tiedostan kyllä, että ei nää oikein ny sulaudu ja asia häätyy fiksata. Mutta noin muuten oon ihan tyytyväinen kuhan opin laittamaan tätä tukkaa, ja mua vähän stressaa tää kuontalo koko ajan. Ehkä sitte ku oon käynyt kampaajalla niin osaa ottaa rennommin, nyt tuntuu, että joka kolosta näkyy omaa tukkaa ja omg.

Mutta asiasta toiseen, oon vähän hamstraillut huulijuttuja, koska minähän en osaa silmämeikkiä laittaa pätkääkään. Oon ihan surkea siinä. Sen takia tykkään käyttää huulikiiltoja ja punia.


Nyxin huulipuna sävyssä Marrakesh Pink.
Tykkään tästä ihan hirveesti, ihanan hempeän värinen! Mun vaan pitää lopettaa tämä huulten pureminen (outo tapa), huulipuna ei näytä oikein hyvältä röpyläisissä huulissa.


Nyxin huulikiilto, Brown Topez. Tykkään tästäkin tosi paljon! Vähän vaihtelua, ku melkein kaikki huulikiillot on joitain pinkkejä tai punaisia, tää on tämmönen mukavan ruskehtava.


Sitten yksi lemppareista, L'oréalin huulilakka sävyssä Caresse. Tykkään tästä enemmän ku hullu puurosta! Aluksi aattelin, ettei tämä ole niin hyvää mitä odotin. Tuntuu, että tätä saa laittaa vähän tuhdimmin saadakseen väriä huuliin, sillä olin tottunut niihin Lumenen huulilakkoihin. Lumenen huulilakoista tulee ensimmäisellä sipaisulla tosi paljon väriä ja kiiltoa, tämän koostumus on taas tosi erilaista. Tästä sanotaankin, että tämä on huulipunan ja huulikiillon yhdistelmä - ja tosiaan jättääkin enemmän mattapintaisen lopputuloksen. Lopuksi opin tykkäämäänkin tästä enemmän, jämähtää paremmin huulille, eikä ole lainkaan tahmainen, toisin kuin Lumenen huulilakat joihin mun hiukset aina juuttuu kiinni.


Sitten vielä Avonin Plomp Pout pullistava huulikiilto, sävy LusciousMauve.
Tää kyllä kihelmöi jonkin verran, mutta en tiedä olenko masokisti kun olisin toivonut tämän kihelmöivän enemmän. Kyllä tämä oikeasti siis tuntui huulissa, mutta en ole varma oliko tällä pullistavaa vaikutusta. Toisaalta tuntui, että oli vähän, mutta en tiedä pistikö tuo kihelmöinti vain semmosen efektin, että teki mieli törröttää huulia enemmän. :D Tätä pitää vielä kokeilla tarkemmin.

8 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis ja kivan olonen blogi, käyks kurkkaamassa myös osotteen : http://nennandmaija.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Käyn kurkkimassa. :)

      Poista
  2. Oot tosi kaunis ja tykästyin tähän blogiin, voisin alkaa seurailemaan :)

    iralandia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja määki tykkäsin sun vanhasta ja tykkään myöskin sun uudesta blogista. :>

      Poista
  3. Oot ihan sairaan sulonen ja noi hiukset on just ihanat ! En ees tajunnu ennen ku rupesin tekstiä lukemaan että on pidennykset o:

    veeewas.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on menny jotenkin nää kommentit ihan ohi, anteeksi ku vastaus viivästyi.

      Ja kiitos paljon, piristi kovasti! Käyn kurkkaamassa sun blogin. =)

      Poista
  4. Linkkasit blogisi ja oon seuraillut sun menoja jo jonkun aikaa :> Aion myös jatkossakin seurata, ellet päätä yhtäkkiä lopettaa tätä! Sulla näyttää olevan niin paljon noita huulituotteita, et ois kiva nähdä kuinka paljon sun kokoelmiin niitä oikein kuuluu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulipas hyvä fiilis tästä kommentista, kiva tietää, että joku oikeasti meikäläisen menoja seurailee! :) Hyvä idea, toteutanpas sen jossain välissä!

      Poista