torstai 27. joulukuuta 2012

Ihania juttuja

Löysin parit niiin kivat jutut aleista, että on pakko esitellä heti nyt! En tosin jaksanut kauaa kaupungilla edes kierrellä, esimerkiksi Gina Tricotissakin oli enemmän porukkaa ku sieniä satteella, niin en tosiaan jaksanu koettaa ängetä joukkoon iloiseen. Käyn ehkä kaverin kans myöhemmin katsomassa oisko lisää löytöjä.

 

Tätä Iberon sormusta oon kattellu jo aikaisemmin, mutta mulla ei tainnut olla sillon just rahaa ja muutenki oon ollu vähän varovainen sormusten suhteen. Mulla on niin hirvittämän rumat nakkisormet (lisäksi ne on aina revitty verille, hyvä minä), ettei ne mulle oikein sovi. Mutta nyt päätin tempaista, ihan sama! Iberon korut oli Anttilassa -50% alennuksessa, joten hintaa ei jäänyt ku joku about 6€.

Bling bling!
 En oo vaan aivan varma kannattaisko tuota pitää nimettömässä (ei sentään vasemmassa, ehe ehe) vai etusormessa, etusormeen se on ehkä aavistuksen liian pieni, nimettömään taas hippusen verran liian iso.


Ostin myös tuommosen kaulakorun, sitäkin oon joskus hypistellyt, mutta en ole kummiskaan raaskinut ostaa. Nyt se lähti siis kympillä minun messiin, ei paha. Mää olen vaan jotenkin hirveän arka ostamaan koruja tai maksamaan niistä suurempia summia - ne kun tuntuu useimmat olevan melko heppoisia, niin ärsyttäis maksaa semmosista hirveästi. Glitterissäkin oon käynyt ihastelemassa muutamia kaulakoruja, mutta härregyyd, mun mielestä 40 euroa semmosista on hirveän paljon, ei ne niin kovin laadukkailta edes vaikuta.


Tämä oli ihanin löytö!!
Se on jotenkin hirveän ihanaa löytää joku semmonen juttu, mitä vielä ihastelee kotonakin uudestaan ja uudestaan. Jotkut vaatteet on ihan jees ja niitä tuleekin käytettyä, mutta jotkut on taas tämmösiä niin hellyyttäviä löytöjä että hymyilyttää varmaan joka kerta kun tämän vetäisee päälle.


Mää oon ihan hirveä vilukissa, kotonakin oon aina aivan jäässä ja hyrr, mutta tää on pelastus! Niin pehmee ja niin lämmin. Nukunkin varmaan tämä päällä. :-D Tosiaan Seppälästä, maksoi 15 euroa, siellä oli kans melko mojovat alet! Ostin sieltä yhden toisenkin paidan, mutta aattelin esitellä sen ehkä jossain asukuvan yhteydessä. Harmittaa muuten kun joutuu ottamaan aina kuvat ton meidän keittiön lampun läheisyydessä, muualla kämpässä on niin älyttömän pimiää, ettei niistä sais mitään selvää.



Ilta jatkuukin sitten näiden merkeissä, tosin en oo varma jaksanko juosta hakemaan tuota pakettia, puoli tuntia aikaa kääks. Mulle on tulossa toinenkin paketti, niin aattelin ootella huomiseen josko sekin olis saapunut niin voisi hakea samoilla tulilla.

Tilasin tuon Cosmon, jäi tuo edellinen numero kesken ku rupes ärsyttämään muutamat seikat ko. lehdessä, mutta ehkä nyt on uusi ja parempi yritys.. Halusin tilata jotain kevyttä iltalukemista, mutta vaikka tämä erittäin kevyttä onkin, niin ehkä jopa liian kevyttä. Tylsää tylsää tylsää. Mua ei ainakaan esim hyödytä se, että listataan monta sivua meikkejä, mutta niistä kerrotaan vaan nimi ja hinta. Tykkäänki lukea meikeistä blogeista, tosin jos ne on kattavasti kirjoitettu. Joskus ärsyttää nekin, kun "arvostelut" on luokkaa, "halpa hinta, sopii muutenkin mulle". No ahaa, ois ollu kiva tietää, että oisko se ollu kokeilemisen arvoinen mulle, eli mitä se lupaa, sopiiko parhaitan minkä tyyppiselle iholle (minkälaiselle iholle kokeiltu), onko hajusteita, minkälainen koostumus, plussat ja miinukset..

Ei mua oikeesti ärsytä noin paljo mitä vaikuttaa enkä oo ilkeä akka, tuli vaan rupatellufiilis!

9 kommenttia:

  1. vitsit oot ihan sairaan kaunis! :) ja ihana ulkoasu!


    http://viva-la-fashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Yhessä blogissa joku tenukka oli "arvostellu" ihonpuhdistusgeelin. Arvostelu oli oikeesti tyyliin tällänen: "Se on pinkkiä, haisee hyvälle ja finnit lähti. Oli vähän kallis ku makso 7 euroo vaikka ei oikeestaan sillee ees ollu kallis. Ostakaa!" Oli vähä sillee whaaaat, tosi hyvä arvostelu x DD

    Ihana toi paita, just tommonen lämmin hengailupaita. Mulla on aika ahkerassa käytössä Laten mulle ostama jumpsuitti.. pitäis varmaa pestäkki se välillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noihin törmää melko useinkin xD Kattava analyysi!

      Jumpsuittiki ois aika helmi!

      Poista
  3. http://jonnaaan2.blogspot.fi/2012/12/haaste.html
    Haaste sulle :)

    VastaaPoista
  4. Ihania koruja tosiaan :) Ja oot ite aikas nätskä!

    http://absolutelylife.blogspot.fi/

    Käy kurkkaamassa jos kiinnostaa ja uudet lukijat ja kommentit on aina tervetulleita :)

    VastaaPoista
  5. Ihania juttuja! Varsinkin toi söpö huppari :)

    VastaaPoista