maanantai 24. joulukuuta 2012

Joululahja itselle

Lellin itseäni, ja ostin nahkalaukun! Minä en oo hirveästi laukkuja edes käyttänyt, sillä kaikki mun laukut on olleet niitä keinonahkaisia jotka ovat hajonneet alta aikayksikön. Sen takia oon ollut vähän skeptinen laukkuja kohtaan enkä ole ymmärtänyt laukkuhössöttäjiä, mutta kyllähän nyt joka akalla jonkinlainen pörssi pitää olla. Nimimerkillä minä, joka koulussakin raahasi rumaa reppua, kun olkapäät tulisi laukuista niin kipeiksi.


Haha, puijasin. Taas kerran Pihi-Mertsa on ollut liikenteessä, mutta koska en laukkuhirmu (ainakaan vielä) ole, niin en tahtonut hussuttaa kaikkia rahojani sentään yhteen laukkuun. Niinpä selasin taas huuto.netiä, ja tämä uuden uusi MAANII BY ADAX-laukku maksoi 40 euroa. Ei ole mun mielestä paha hinta nahkalaukusta, MenkkaHaukalla eli HenkkaMaukallahan monet tekonahkaiset veskat maksaa saman verran.

Vähän huonoja kuvia, mutta joulukiire!
Minusta tuo on ihana laukku! Apua, ehkä minustakin kuoriutuu laukkufriikki. Napakalta vaikuttaa muutenkin, ja tuo on muutenkin sinänsä melko neutraali, sopii varmaan vähän kaiken kanssa.

Mutta tämä likka menee nyt sumppien keittoon, sen jälkeen pitää maalata silmät päähän ja laittaa tukka, jonka jälkeen menen äidin huomaan viettämään joulua. ♥ Tekaisin eilen vielä kaksi juustokakkua, toisen poikakaveri vei sen porukoille ja toisen vien äidille. Tuosta äitin kakusta tuli vaan vähän ruma, mutta eihän tässä TopChefejä olla..

Ihanaa joulua teille kaikille! Syökää, naurakaa, rentoutukaa, nukkukaa, pelatkaa lautapelejä, polttakaa kynttilöitä (mutta älkää polttako taloa), juokaa glögiä... Tai tehkää sitä mistä itse nautitte. :-)

P.S. Oops, en ole paketoinut äidin lahjaa eikä löydy nyt lahjapaperia. Voi minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti