keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Kukkuluuruu!


Pitkästä aikaa.
Mulla oli tosiaan se kaheksan päivän työputki yövuoroa, meni aivan hyvin ja oli tosi mukavaa. Suosittelen kyllä kaikille muillekin, olin siis postilla jouluapulaisena ja päivät meni tosi nopeasti. Oltiin enimmäkseen kirjekoneella ja sitten koodailtiin tietokoneella korttien postinumeroita jos kirjekone ei ollut itse niitä tunnistanut. En sitten tiedä, että onko päivävuorossa vaan sitä käsinlajittelua, mutta tuossa yövuorossa meni kyllä aika tosi nopeasti. Ja siellä oli mukavia ihmisiä. :)

Periaatteessa mulle melkeinpä passais paremmin tuo yövuoro, ainoa asia mikä rassas oli se, että polkupyörän vaihteet oli jäätyny ykköselle, niin poleppa siinä sitten 5.5 kilometriä töihin ja kun teitäkään ei oltu juuri koskaan aurattu silloin kun minä sotkin menemään. Tosin kerran jopa mun takana tuli aura-auto, väistin sitä hirveeseen lumikinokseen ja se mies nauraen ajoi mun ohi ja heilautti kättä. Liekkö kuinka kauan mun takana körötellyt, kun musiikkia kuunnellessa ei oikein kuule mitään - yhtäkkiä vain huomasin ku valot vilikku.


Tuntuu jotenkin ihan hassulta bloggailla, vaikka eihän siitä ole kuin vähän reilu viikko kun on viimeksi kirjoitellut. Voisko joku kertoa milloin picmonkeykin on muuttunut maksulliseksi?! Yhyy, sillä sai niin kivasti muokattua kuvia.

Ja näin lyhyessä ajassa on kerennyt vähän itsekin muuttua, tukka lähti että wiuh vain, ja oon vähän miettinyt, että osaiskohan tuota olla ilman itseruskettavaa kohta. Sinänsä ois helpottavaa, ettei tarttis läträillä, mutta jotenki se on vaan ihan perseestä olla kalakkilaivan kapteeni.

Jakku H&M, paita H&M, farkut Cheap Monday, vyö Friis & Company
Tämmöisessä asussa oon kohta lähössä kaupungille, tosin talvitakki päällähän siellä vain tallustelee menemään, ku on niin kylymä! En tiiä onko liian "lapsekas" asu, mutta tykkään tuosta kellohelmaisesta paidasta ihan hirveesti.

Sitten lisäksi nää kengät oon saanu postissa:


Eli nelly.comin kengät, mutta ostin nuo members.comista. Halvat ku mitkä, ja livenä noi on paljon hienommat. Kuvassa ne on jopa vähän rumat, en tiedä miksi. Ja olin ihan tyhmä noiden kanssa aluksi, manasin et oon saanut rikkinäiset kengät, ku vetskarit ei aukea kokonaan...

Täytyy varmaan ruveta käyttämään poikaystävän uutta konetta bloggaillessa, tää tökkii ihan hirveesti ja kestää sata vuotta yhden postauksen kanssa. Ärsyttävää!

Mutta lähden tästä Anttilaan pörräilemään, kunhan olen saanut syötyä, pörrrrrrrr. Toivottavasti teillä on ollut kiva viikko!

17 kommenttia:

  1. Hei! Mäkin oon postissa jouluapulaisena! :D Mä oon kyllä asiakaspalvelussa kassalla mut mäkin kyllä tykkään olla postissa :) Salaa toivon, että tästä urkenis ura kun tää tuntuu niin luontevalta mut täytyy nyt kattoo.. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkoinen sattuma! Ja vähän oot onnekas, määki haluaisin postiin asiakaspalvelutyöhön tms kun se vaikuttaa mukavalta, mää olin vaan siellä Itellan hallissa.. Toivottavasti saisit jatkaa pidempään, pidän sulle peukkuja! :)

      Poista
  2. Miksi oot noin täydellinen!

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ja voi että noi kengät, mäkin haluan! *-*

    VastaaPoista
  4. voi oletpa nätti! :) ja ihana asu!

    http://minka-psiloveshoes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oi ku oot nätti!! Ja noi kengät on superihanat:)

    VastaaPoista
  6. Miten joku voi olla noin nätti ja täydellinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älähän nyt liioittele, mutta kiitos senkin herttaisuus!

      Poista
  7. niinpä, miten joku voi olla nuin nätti ja täydellinen? <3

    VastaaPoista
  8. sul on tosi ihanat ja elävän näköiset hiuket!

    http://meandmylittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista