sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Muutamat viimeaikaiset ostokset


Oon melekonen kissa... No ei vaan ihmisille tarkoitetuissa tukkalääkkeissä on niin vähän biotiinia, että sen puolesta kannattaa valita eläinten biotiinia. Toivotaan, että fleda kasvais vähän nopeammin! Makso joku abouttirallaa 13€ apoteekissa.


Yves Rocherilta ostin vähän nassulle aineita, ja tämä purecamille sarja on mun mielestä hyvää. Mulla oli tuota kasvorasvaa aikaisemmin ja yhtä toista puhdistusainetta, ja ne sopi mulle todella hyvin. Joidenkin putsareiden kanssa naama vetäisee ihan rutikuivaksi, mutta nämä on tosi hellävaraisia ja herkälle iholle tarkotettuja. Kasvorasva tosin on vähän oudon hajuinen, mutta en onneksi ole hajusteille kovinkaan herkkä. Rasva maksoi alennuksessa 5€ (norm 11€), ja puhdistusemulsio ja kasvovesi taisivat olla neljän euron pintaan.


Sitruunanaamiota en ole kokeillut vielä, taisi maksaa kolme euroa.  Hajuvesi (Moment de Bonheur) tuli tilaajalahjaksi, mutta en ole oikein varma pidänkö siitä.. Voi olla, etten ole vielä oikein tottunut noin tujuihin hajuvesiin, tuota ei kannata tosiaan laittaa kuin se yksi suihkaus. Sinänsä tuoksu on tosi raikas ja hyvä, mutta se on vaan niin voimakas. Mutta plussaa siitä, että tuo ei helpolla haihdu pois.


Cure Solutions -voide.

"Stressi, vuodenaikojen vaihtuminen, kiireinen elämänrytmi? Väsymyksen merkit näkyvät ihollasi.

Elinvoimaa antava ihonhoito 24h - väsymyksen merkkejä vastaan on voide, joka sisältää punaisesta viiniköynnöksestä saatuja polyfenoleja. Jo kuukaudessa voide hälventää ikääntymisen merkkejä, ravitsee ihoa ja silottaa ryppyjä ja juonteita.

Yhden kuukauden käytön jälkeen iho on saanut uutta elinvoimaa, se on jälleen sileä, kaunis ja täydellisen kuulas."

Tämän testailua odotan melko innokkaana, kokeilin jo tätä ja ihan lupaavalta vaikuttaa. Varsinkin talvella mun iho on tosi eloton, väsynyt ja jotenkin jopa rupsahtanut, joten toivotaan tämän saavan ihmeitä aikaan. Ja tuote on tosi riittoisaa, voide on semmoista "kiinteää". Maksaa 19,90€, mutta sain tämänkin tilaajalahjaksi toisen paketin yhteydessä.

Ja muutamat meikkiostokset:


Isadoran luomivärit on mun mielestä aina ollu tosi hyviä, sekä noista Nyxeistä tykkään kans. Nuo The Ultimate Pearl Shadowit on mun mielestä paljon parempia mitä ne ns. "tavalliset", ja kaiken lisäksi nuo on vielä isompiakin.


Clarinsin valokynä, pitää tosin ostaa toinenkin valokynä jossain vaiheessa sitten kun en enää jaksa olla ruskeampi, kun tuo on melko tummaa.

Maybellinen The Falsies Feather-Look Volum Express'. Mulla on tästä vähän ristiriitaisia mielipiteitä, pitää vielä vähän aikaa käyttää, niin sais paremmin muodostettua mielipiteen. Tällä ei mielestäni saa mitään megajätte-räpsyjä, vaan nimenomaan höyhenmäiset, luonnolliset ja erotellut. Ainakin tähän asti on tuntunut, että kevyemmän ja uuden koostumuksen (vaahtomainen geelikoostumus) ansiosta taivutukset on pysynyt vähän paremmin, sehän on se mun suurin ongelmani. Yleensä mulla taivutukset lässähtää melkeinpä heti ripsarin laiton jälkeen, nyt taivutukset on pysyny ihan ookoina jo kolme-neljä tuntia. Ripsistä ei tule myöskään semmoset tönköt ja kovat, vaan juurikin tommoset pehmeät höyhenet.  Pitää tehdä tästä ripsarista parempi postaus kunhan osaan varmasti sanoa peukutanko vaiko en.



Yves Rocherin Sunkissed Effect, en tykkää tästä yhtä paljon mitä Lumenen heleyttävästä voiteesta. Sitä ei käsittääkseni saa enää kaupoista (kausituote) ja mietin pitkään, että ostanko sitten Lumenen Crystal Primerin, mutta päädyin tähän. On tää sillain ihan ookoo, mutta ikävä on sitä Lumenen tököttiä.

Korresin poskipuna (Orange), ja tämä on kyllä tosi pigmenttistä ja rakastan tuota väriä. Melkein kaikki mun poskipunat on kunnon vaaleanpunaisia, joten tää oli kyllä tosi tarpeellinen ostos. Ja pysyykin koko päivän hyvin, ja onkin vähän "terveellisempi" naamalle. :-D Aika lähelle luonnonkosmetiikkaa.

Mulla alkaa huomenna kahdeksan päivän yötyöputki, joten en tiedä kuinka hyvin sitä tulee silloin postailtua. Toivottavasti kummiskin jaksamisia on silloinkin!

8 kommenttia:

  1. Hehe, alkaa kasvaa kaikki muut karvat kohisten paitsi hiukset kun eläinbiotiiniä vetelee :D Ei mulla oikeesti oo kokemusta, legendoja vaan kuullu.

    Eiks oo harvinaisen persberistä kun joku ns. luottotuote vedetään pois? Mua harmitti ihan mielettömästi kun ostin Lumenen kulmakarvakynän ja sen koostumusta on muutettu (tai huono erä) sellaseks vahamaisemmaks nii ei se mun feississä pysy ja näyttää niin feikiltä :( Onneks Avonilta sit löyty sellanen "puisempi" versio nii ei tarvi olla täysin kulmakarvaton :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :---------D Apina-Meri!

      Ja sanopa se, ja tuokin heleytysjuttu vissiin tulee aina keväisin/kesäisin takaisin, mutta en ymmärrä miksi se pitää aina vetää pois. :D Kummiskin monet tuota käyttää ja hehkuttaa ympäri vuoden, niin tympeää se, ettei sitä saakaan. Eka koukutetaan ihmiset tuotteeseen, ja vedetään pois.

      Munkin pitäisi muuten ostaa kulmakynä, ei vissiin kannata tuota Lumenen ostaa.. Avonia voisi kokeilla, mulla oli kerran Wet n ' wildin kulmakynä ja se oli ihan kamala!

      Poista
  2. Mä oon tilannu iHerbistä biotiinikapseleita, niissä on 5000 mcg/kapseli kun taas esim. Briorinissa on vaan 0,2 mg, eli... 200 mcg:tä, ja sitte maksaa kuitenki mansikoita. Naurettavaa rahastusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määki oon kuullu et netistä sais tilattua halvemmalla, mutta en oo jaksanu. :D Pitäis muutenkin rajottaa tuota netistä ostelua, ku koukuttuu siihen aivan liikaa ja nykyään kaupassakaan en "uskalla" ostaa mitään esim meikkejä, ku takaraivossa kolkuttaa aina se "no netistä löytäisin tän aivan varmasti paljon halvemmalla.." =D

      Poista
  3. onko toi biotiini tepsinyt? :-) mäkin oon niitä ihmisille suunnattuja biotiinipillereitä napsinut mutta tuloksia ei näy.. Terveisin ikuinen hiustenkasvattaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en oo vielä hirveen kauan noita popsinut, niin en osaa sata varmasti vielä sanoa. Mutta kynnet on ainakin kasvanut nopeammin, tosin pureskelen ne kyllä huomaamattani melkein heti.. =D

      Suosittelen kyllä ostamaan tuota eläimille tarkoitettuja, voi olla että ne tepsii! Ja ainakaan tähän mennessä ei oo mitään erikoisempaa karvojen extrakasvua tullut, tosin se varmaan voi riippua vähän ihmisestä, eihän se välttämättä ihme ole vaikka kasvaiskin. Kannattaa googlettaa vielä. :)

      Poista