tiistai 4. joulukuuta 2012

Tahdon!

Juuri kun on saanut itsensä tasapainoiseen tilaan "en tarvitse enää mitään kosmetiikkaa", niin silmiin hyppää heti uudet uhrit jotka haluaisin ostaa. Nämä mun on p-a-k-k-o saada jossain vaiheessa!


Huulipunia mulla jo onkin jonkin verran, mutta kaikki niistä on joko niin sanotusti "tavallisia punaisia" tai sitten pinkkejä. Yhtäkään korallia tai oranssihtavaa huulipunaa mulla ei ole, ja sellainen olisi ostoslistalla. Olen muuten tekemässä joku päivä postauksen mun huulipunista -ja kiilloista, joku sitä taisi pyytää joskus.


BB ja blaa blaa, tuleeko jo korvista ulos?
Minä en ole näitä ns. länkkärimäisiä bb-voiteita kokeillut, vaikka osasta olen kuullutkin tosi hyvää palautetta. Haluaisin kokeilla oikeaa BB-voidetta, ja tästä Dr.Jartista olen googletellut kuin mikäkin vaahtopää.

http://www.lizzbuenaventura.com/2010/05/beauty-review-dr-jart-bb-creams-in.html

http://lazydynamitee.blogspot.fi/2011/06/parasta-ikina.html

Googlettamalla löytyy paljon hehkutuksia tuosta tuotteesta, ja Dr.Jartilla onkin erilaisia vaihtoehtoja erilaisille nassuille. On niin sekaihoiselle, rasvoittuvalle, kuivalle etc, kun taas useimmissa Suomessa saatavista on vain se yksi vaihtoehto. Tosin Garnierilta on tullut se mattaisempi ja ei-niin-öljyinenkin versio, muista merkeistä en ole varma.

Ainoa huono puoli on se, että värivaihtoehtoja ei ole juurikaan (kuulemma tuo kuitenkin sulautuu useimpiin ihonsävyihin), eikä sitä varmaan näin päivettyneenä voi oikein käyttää, uskoisin. Varsinkin kun Dr.Jarteissa on tuo whitening-ominaisuus, eli käsittääkseni se vielä vaalentaa ihoa enemmän. Onko kukaan kokeillut tätä, tai jotain muuta samankaltaista?


Urban Decay - Urbanglow Cream Highlight.
Mulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista korostusväriä, valovoidetta ja mitä näitä nyt on. Tästä oon innostunut ihan hirveästi, ja mua harmittaa vietävästi kun en voi laittaa tästä nyt semmosia oikeita kuvia, joista näkyy sävyt ja säkennöinti oikeasti. Kaikki oikeat otokset löytyvät muiden blogeista itse kuvaamina, joten niitä ei saa käsittääkseni kopioida omaan käyttöön.  Googlatkaa!

Mutta whatever, varsinkin sitten kun olen vaalea ja kalpea (eli valkoinen), niin tarvitsisin paljon paljon jotain hehkua. Jos en käytä itseruskettavaa niin mun naama on tosi harmaa, väritön, samea, eli kamala. Ehkä tämä pelastaisi edes vähän, enkä haikailisi koko ajan päivettyneen lärvin perään.

Pahoittelut muuten kun en löytänyt Wickedistä samanlaista kuvaa kollaasiin.


Mulla ei ole kuin yksi hajuvesi, ja tätä Beyoncén Heat Rushia olen nuuhkutellut kaupoissa. Pidin tästä enemmän mitä Heatista.

Vinkki!
Tämä maksaa Suomessa kaupoissa noin 30 euroa/30 millilitraa. Sivustolla Cheapsmells.com tämä hajuvesi maksaa noin 20 euroa (+parin euron postikulut) ja sillä hinnalla saa 100 millilitraa. Olen pari kertaa tilannut tuolta nettisivulta, ja paketit on aina tullut alle viikossa. Tosin pitää muistaa se, että jos tilaa yli 43 eurolla, voi paketti jäädä tulliin vierailulle..


4 kommenttia:

  1. http://karkkipaiva.indiedays.com/tag/bb-voiteet/

    Ite en oo kokeillu muutaku Carnierin "BB-voidetta" ja oli niin "hyvä" että möin eteenpäin. Tosin niitä uudempia koostumuksia on kehuttu (herkälle ja rasvoittuvalle iholle).

    Mulla on NYX:n korostusväri (mosaic powder) ja oon kyllä tykännyt tosi paljon. http://www.pretty.fi/nyx-cosmetics-mosaic-powder-blush-poskipuna.html , Urban Decay on kyllä ihan tosi hyvä merkki (mulla on niiden silmämeikin pohjustaja joka on l-o-i-s-t-a-v-a), mutta jos edullisempaa etsit niin tuota voin suositella, ei ole liian glitterinenkään arkikäyttöön.

    Joko on huomisen meikkileikit selvillä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon vähän skeptinen noihin kaikkiin, ku musta melkein kaikkien markettimeikkien meikkivoiteetkin tuntuu niin jäyköiltä tai semmosilta.. Toki nuo on vähä kevyempiä yms, mutta silti :D Oon kans kuullu, että Garnier ei oo useimmille hyvä, mutta esim äipälle se on sopinu.

      Pittääpä ottaa selvää tosta Nyxinki korostusväristä! Se on siis tommonen puuteri?

      Ja periaatteessa, en jaksakaan meikata kummosemmin ku en osaa. :D En laita niitä tekoräpsyjäkään. Nyyh, en löytänyt ees mitään korujakaan, mutta ei se oo niin justiin.

      Poista
  2. Sepä se... itse en oo käyttäny markettimeikkivoiteta aikoihin (lue: n.vuoteen)... eiku valehtelen nyt, on mulla Maybellinen peitevoide (joka on hyvä). Mutta siis niinku muuten.

    Joo se on puuterimainen. Mulla on myös Laveran korostusväri, se on sellanen voide. Mun mielestä toi puuterimainen koostumus vaan toimii paremmin mineraalimeikkipohjan kanssa ja on muutenki kätsympi, voide tuppaa sotkemaan meikkipohjan kun sitä joutuu kuitenkin vähän hieromaan ja pohjan alta se ei näy mihkään.

    Nooh, sulla on upee tukka ja mekko :) Ehkä parempikin jättää naama vähä freesimmäksi ;)

    VastaaPoista
  3. tykkään kans hirveesti tosta heatista! Oon tosin vähän kyllästynyt jo, että pitäisi varmaan etsiä uusi hajuvesi, se on vaan jotenkin hirveän vaikeaa, kun on löytänyt jonkun hyvän :D

    http://mannnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista