lauantai 26. tammikuuta 2013

Asua pitkästä aikaa


Ei oo tullut nyt pariin viikkoon pukeuduttua mitenkään erityisemmin (=ei asukuvia). Johtunee lähinnä siitä, että on ollut äkkilähtöjä kaikkialle kemuihin, tai sitten ei ole vain jaksanut kaivella tuota kaappia. Mun vaatekaappi on niin sekaisin, ettei sieltä yksinkertaisesti löydä mitään. Tai eka löydän vaikkapa jonku kivan jakun, mutta paita joka sopis sen kans on eksyksissä. Blaah. Ois taas khyl aika vähän järjestellä, mutta kun se on niin pieni, että silti tuntuu ettei mitään löydy kun kaikki on niin ahtaasti.


Farkut on samat Vero Modan vahapintaiset mitkä on näkyny aikaisemminkin, vetskari vaan monesti jää tuollain vähän auki, ärsyttävää! Paita on Blend She-merkkinen (Bootz.comissa maksoi/maksaa alennuksessa jonku 17€), ja toppi on joku huonolaatuinen ebay-ostos Thaikuista. Mää oon vähän mauton emakko, mutta mää tykkään noista printtipaidoista, jotku Ed Hardytkin on kivoja kunhan ei oo liikaa sitä kuviota.

Mää oon käyny neljä kertaa salilla (!!), ja aattelin hommata salikortin sekä lisäksi ehkä ruveta käymään uimassa. Mulla ei sinänsä oo mitään suuria tavoitteita kropan suhteen, mutta tärkeintä ois, että sais joskus tulevaisuudessa kauppakassit raahattua kotiin ilman niin hirveetä vitutusta. :D Ja oon syönytkin terveellisesti, paitsi tänään sorruin...:


Käytiin siskon kans kaupungilla, ja nälkähän siinä tuli. Omnom. :) Ei saa kummiskaan liian tiukka ruokavalio olla tai järki lähtis.

Kierreltiin myös vähän kauppoja, otin muutamat huonolaatuiset kuvat mun kännykällä..


Uh, se on niin ihanaa ku sovittelujen jälkeen näyttää ihan hirveältä. 

Mutta mun mielestä noi kuviopaidat oli samalla hirveitä, mutta samalla hirveen ihania. Mulla on monesti näin, että joku ryysy on ruman sievä! Ja tuollainen "etninen" kuvio on muutenkin mun makuun. Tuo jakku oli kans ihan jees, mutta Seppälässä ei oo yleensä XS-kokoa, niin on sen puolesta vähän hankala löytää sopivaa vaatetta vaikka se silmää miellyttäisikin. Ja mun mielestä Seppälässä on muutenkin nykyään aivan ihania vaatteita!♥ Ei lainkaan samanlaista mitä joskus aikoja sitten.

Eli kannattaa käydä vilkaisemassa, siellä oli vaikka ja mitä -70%. Mulla lähti mukaan tuo vasemmanpuolimmainen (9€), saa nähdä käynkö haalimassa jotain muun kuvioista lisää..

4 kommenttia:

  1. Ihania nuo kolme ekaa kuvaa!:)

    http://mannnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. täydelliset noi housut!! paljon niillä on hintaa:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli just Nelly.comissa alennuksessa, oiskohan ne ollu joku abouttirallaa 21 euroa...? Jotain sinne suuntaan! Eli ei paha hinta :)

      Poista