lauantai 26. tammikuuta 2013

Itsestä raatailua

                                                                 Säännöt:
1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
 2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 uutta kysymystä.
4. Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

~ 11 asiaa minusta 


 1. En hirveesti pelkää esimerkiksi ötököitä, mutta mulla on ihan törkee kammo tuulimyllyjä kohtaan. :D Ihan hirveitä. Hrr.
2. En ossaa viheltää enkä laittaa kieltä rullalle. 

3.  En saa unta muuta kuin mahallaan, ja sen vuoksi poikaystäväni saattaa kutsua mua aamuisin pulleaksi kiinalaiseksi, kun mun naama on mahallaan nukkumisen johdosta niin hemmetin turvonnut. 

4. Mulla on omituinen miesmaku, en esimerkiksi tykkää yhtään Johnny Deppistä, Orlando Bloomista tai Zac Efronist ja jne...


5. Olen vähän introvertti, jotkut saattaa ajatella mua ihan nolifeksi, mutta mun mielestä on välillä oikein mukavaa nyhvätä kotona. Mua ahdistaa kaikki aikataulut ja suunnitelmat, mulle esimerkiksi loma ei oo loma, jos joka päivä on buukattu täyteen kaikkea ihmeellistä toimintaa. Liian suunnitelmallinen elämä väsyttää mua.

6. Oon diagnosoinut itselleni kahvikuppineuroosin, eli mua jostain syystä jännittää ihan hirveästi esimerkiksi juoda kahvia jossain vaikkapa juhlissa, ja sen johdosta mun kädet tärisee. Sama asia syömisen kanssa, noloa syödä jotain keittoa, ku ei kerkeä lusikallisia suuhun laittaa kun liemet tipahtaa sen tärinän johdosta takaisin lautaselle. :D Weirdo.


7. En oikein osaa jutella hirveen isossa porukassa ja kuuntelen mieluummin enemmän muiden lätinöitä, mutta tiettyjen ihmisten seurassa olen ihan pähkähullu tohelo. Päläpäläpälä... En myöskään jotenkin uskalla olla oma itteni aina, ja myötäilen liikaa muiden mielipiteitä. Mutta oon päässyt jo näistä vähän eroon, hyvä minä!

Leikin Prison Breakia.
8. Olen laiska siivoamaan kämpillä, ja minä olenkin se jolle motkotetaan, en se joka motkottaa. Tai tykkään hirveesti esim jynssätä kylppäriä puhtaaksi, mutta mulla ei ole hirveesti hahmotuskykyä tavaroiden järjestelemisen suhteen, ja sen takia kämppä saattaa näyttää sotkuiselta vaikka olisinkin siivonnut. Asiaa ei myöskään auta se, että hajamielisenä jätän vaatteita ja tavaroita lojumaan sinne sun tänne. Mutta eikös kaikilla wanhoilla ja wiisailla ole kaikenmaailman viisastenkirjoja pitkin kämppää? ;) Mutta kyllä mä oikeesti osaan. Oon vaan saamaton kotona, muiden tykönä on paljon kivempi siivoilla.



9. Lol, en oo ikinä tätä kenellekään kertonut, mutta minussa on vähän runotytön vikaa. En tiiä miksi se on muka niin hassua kertoa jollekin, että joskus tulee kirjoiteltua säälittäviä lauseenpätkiä vihkoihin ja paperilappusille. Myös aforismit ja kaikki mietelauseet on meikän mieleen. ♥


10. Olen ihan hirveä mamman tyttö. Äippä on maailman paras. ♥

11. Olen ihan hirmu suopea, ja mua jotenkin kummastuttaa, että miten niin monet nuoret on vieläkin niin vanhanaikaisia ja kovia arvostelemaan. Monesti esimerkiksi vaatteiden kanssa saatan ajatella, että okei, tuo ei sovi mulle, mutta aivan varmasti se voi sopia jollekulle muulle. Onhan se ihan ymmärrettävää sinänsä, että heti ajatellaan mikä sopisi henkilökohtaisesti itselle, mutta mää tykkään tosi monenlaisista tyyleistä, enkä jotenkin jaksa kummastella oikein mitään. Kaikki näyttäkööt siltä miltä näyttää, ja käyttäkööt simmosia ryysyjä ku haluaa.

Mertsa 13-vuotiaana. ;)
Haastetuille kysymyksiä:
1. Oletko jollekkin allerginen?
- En ole, lucky bastard.
2. Mitä yhtyettä et voi sietää ja miksi?
- Olen aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, ja mua jotenkin naurattaa jotkut jotka ottaa musiikin niin vakavasti ja kitisee joistain bändeistä 24/7. Mutta jos pitää joistakin nyt marmattaa, niin Muse on vähän rasittava, samoin Paramore.
3. Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
- Ainakin jonku lentokoneen tai muun menopelin jolla pääsen sieltä pois ku rupeaa autiosaari tympimään.
4. Kerro pahin hius tai vaatemoka?
- Kuten aikaisemmin sanoin, niin oon aika suopea, minä olen yleensä se joka näitä mokia toteuttaa. :D Mutta sellainen minusta huvittava/nolo vaatemoka on ainakin se, että pukeutuu tilanteeseen sopimattomalla tavalla. Esimerkiksi -35 asteen pakkasilla ei ehkä ole järkevää laittaa sitä lyhyttä nahkatakkia, ja pitää sitä vieläpä auki.
5. Mitkä välilehdet sulla on auki nyt?
- gmail, huuto.net, demi.fi, blogeja, mol.fi ja google maps :D True-nörde.
6. Montako kenkä paria omistat?
- Paha mennä sanomaan.. Oisko 15, mutta niistä puolet on sellaisia, ettei tule oikein käytettyä.


7. Mitä laukustasi löytyy aina?
- Usein mun laukkuna toimii lähinnä takin taskut, ja siellä on aina lompakko, avaimet, kännykkä(+kuulokkeet), huulirasva ja koirankakkapusseja. :--D Jos taas oon jaksanut ottaa laukun mukaan, niin noiden lisäksi sieltä löyty usein meikkejä ja hiusharja.
 8. Minkä värinen hammasharja sulla on?
- Sininen ja pinkki.
 9. Missä taskussa pidät kännykkää?
- Takin taskussa, ei mulla ikinä mahtuisi kännykkä farkkujen taskuun, ja se tuntuis mun mielestä vähän epämiellyttävältä.
 10. Missä asussa olet kotona?
- Poikaystävä tuohtuneena ulisee, että vien aina kuulemma kaikki sen kalsarit.. Eli kalsarit =D Ja siihen vielä joku huppari tms.
 11. Haaveammatti?
- Maantieteilijä, röntgenhoitaja, suuhygienisti, jonkin sortin asiakaspalvelija tai sihteeri.. Onhan näitä.

Haastetuille kysymyksiä:
1. Punainen mökki ja perunamaa, vaiko kerrostaloasunto suurkaupungista? Eli miten haluaisit asua isona?
2. Mihin menee eniten meikatessa aikaa?
3.Voisitko seurustella entisen rikollisen kanssa?
4. Mikä maa houkuttaa eniten, mikä vähiten?

5. Jokin asia, jonka hehkutusta et ymmärrä?
6.  Oletko enemmän spontaani vai suunnitelmallinen?
7. Asia, joka raivostuttaa eniten naisissa? Entä miehissä?
8. Paras ruoka jota olet ikinä maistanut?
9. Shoppailetko mielestäsi liikaa, liian vähän vai sopivasti?
10. Asia johon olet ulkonäössäsi tyytyväinen? Entä mistä olet saanut eniten kehuja?
11. Benjihyppy, kuumailmapalloilu, laskuvarjohyppy... Kutkuttavan jännittävää vai ihan kammottava ajatus?


Haastan:

6 kommenttia:

  1. ''Poikaystävä tuohtuneena ulisee, että vien aina kuulemma kaikki sen kalsarit.. Eli kalsarit =D''

    ?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä? :D

      Eli poikakaveri mäkättää ku pöllin sen kaapista aina sen kalsareita kotiasuksi kun ei omia ole..? Oliko tässä jotain omituista, wut, menin ihan hämilleni :D

      Poista
  2. veikkaan että ano ajatteli vastauksen niin että selitit kalsarit..eli kalsarit. Etkä vastannut kysymykseen eli kalsarit :D

    Oliko tarpeeks epäselvä selitys x) mutta joo miesten kalsarit on paras kotiasu ikinä! Oma poikaystävä kyllästy lainailuun niin että osti mulle 5 kalsarin paketin synttärilahjaks viimevuonna :D mut ei ne ollu yhtä hyviä ku ne ei ollu semmosia kivan kulahtaneita ja mukavia x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaaaa, nii joo, oon vähän taukki! :D Aattelin aluksi, että ei kai ano luule, että mää tyyliin vien kalsarit poikakaverin jalasta suoraan tai jotain... Ei paljo leikkaa mullakaan.

      Niinpä, ja miesten kalsarit on paljo lörömmät niin niissä on mukava olla ja löllöillä kotona, itseasiassa tälläkin hetkellä on semmoset jalassa.. =D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ollos hyvä! Unohin vaan vissiin linkittää nämä haastetuille koska oli ajastettu postaus, hups. :D

      Poista