tiistai 8. tammikuuta 2013

Kurjaa ja kivvaa

Möh, lähiaikoina on tuntunut vähän tympeältä. Töitä ei meinaa löytyä mistään, ja se aiheuttaa vähän alakuloisuutta. Hirveä hinku olisi töihin, kiinnostusta löytyisi melkeinpä mihin vain, mutta kun työkokemusta on niin suppeasti niin edes haastatteluun pääseminen on jo kiven alla. Monet ei varmaan tykkää jos blogissa on valitusta ja marmatusta, mutta minä en osaa vain höpöttää pelkästään niistä kivoista jutuista.

Muutamat ostokset on taas tehty, hups. Tarjoushaukka on ollut taas liikenteessä, eli ihan pilkkahintaan on tullut osteltua.. Kertoilen niistä hieman, mutta kun en ole niitä vielä paljoa käyttänyt, niin kovinkaan laajasti ei tule arvioitua (vielä). Lähinnä haluan vain esitellä ostokset.


Lumene VITAMIN C+ Heleyttävä Vartaloemulsio, huutsikasta pari euroa


Tämä vaikutti mielenkiintoiselta, liekkö miten toimii oikeasti. Mua vähän masentaa, ku oon päättänyt jättää itseruskettavat sun muut hömpötykset pois. Aamuisin oikein säikähtää kun katsoo peiliin, päivettyneenä tummia silmänalusia ei edes huomannut, ja kaikki ihon virheet jotenkin peittyi sen päivetyksen taakse. Nykyään käytänkin paljon enemmän meikkiä mitä silloin itseruskettavien aikaan. Muukin kroppa näyttää jotenkin paljon karummalta nyt, joten ehkä tämä vähän piristää.


Lumene VITAMIN C+ Pure Radiance Eye Cream, Heleyttävä silmänympärysvoide, huutsikasta noin 4 euroa

Minä luulin tätä vähän erilaiseksi, mulla oli kerran Yves Rocherin silmänympärysvoide joka oikeasti oli sellaista heleää ja vaalensi samalla silmänalusia ihan hurjasti, mutta tämän logiikkaa en oo vielä tajunnut oikein. Ihan tavallista? Tosin en oo vielä käyttänyt ku pari kertaa tätä, että suattaapihan se olla, että mieli myös muuttuu. Mutta kaikinpuolin tavallista tavaraa, hankala edes kirjoittaa tästä mitään, kun oli niin mitäänsanomatonta.


L´oréal Paris, Triple Actice Moisturising Night Cream, 5€ Anttila

Tätä yövoidetta olen muutaman kerran käyttänyt, tästäkään ei ole vielä mitään hurjaa mielipidettä muodostunut, mutta varsin positiivisempi yllätys mitä edellinen tuote. En ole oikein varma tämän tuoksusta, sinänsä se ei oo paha (ja onkin melko kevyt), mutta jos oikein nuuhkimalla rupiaa nuuhkimaan, niin ehkä vähän tunkkainen. Mutta ei mikään paha siis, levittäessä ei tule välttämättä edes huomattua tuoksua erityisemmin. Ei ole mitään über rasvaista.


Biozell Arganöljy eliksiiri

Esittelen tässä samalla tämän, minkä sain Lassilta ja Satulta joululahjaksi, ja tää on tosi hyvää! Verrattuna esimerkiksi Lorkun hiusöljyyn niin tämä on jotenkin paljon täyteläisempää. Lorealin öljy oli jotenkin luirumaisempaa, ja sillä tuli mun mielestä eri tuntoisemmat hiukset. Tämä tekee latvoista pehmeät ja sileät, Lorealkin sitä kyllä koettaa tehdä, mutta ainakin mun karheasta tukasta tulee jostain syystä vähän jäykähkö...? En tiedä sitten olenko luirutellut sitä liikaa. Mutta tätä Biozellia suosittelen.


Maybelline Smooth primer & Dream LUMI touch highlighting concealer

Ennen uutta vuotta mun valokynä loppui, ja piti äkkiä saada uudeksi vuodeksi joku tilalle. Olin kerran tilannut netistä tuon valokynän, ja silloin se oli mun mielestä tosi paskaa. Kaupassa testaillessa huomasinkin, että eipä se olekaan niin huonoa, olin tehnyt vain väärän sävyvalinnan. Oops.


Lähes aina olen valinnut meikeissä jotain Ivoryyn viittaavaa, mutta nyt se ei oikein onnistunutkaan. Vasemmalla siis Ivory, oikealla taas Nude. En osaa tästä(kään) vielä mitään sataprosenttista mielipidettä antaa, ihan hyvin on toiminut. Primerkin on ihan mukiinmenevä, meikkivoide liukuu sen päälle mukavasti, mutta tuo ei tee ihohuokoisille juuri mitään. Mulla meni Dermosilin pohjustusvoide hukkaan, ja siitä tykkäsin enemmän ku hullu puurosta.


Sain jonku omituisen päähänpiston kaupassa, mun tumma hiusväri on jo melkoisesti haalistunut, joten aattelin läntätä siihen jotain hassumpaa ja ostin Syossin mahongin ruskean hiusvärin. Ei ole siis tarkoituksena saada punaista tukkaa (joka olisi myös mahotonta ilman värinpoistoja, väri ei vaalenna väriä joojoo), vaan saaha semmosta pientä häivähdystä, joka näkyis lähinnä valoisalla.


Ja pojukamu tilas mulle ebaystä söpön paidan, tai no mekkona sitä myytiin, mutta paitana se mulle menee. Maksoi varmaan 15-20 euroa. En tiedä vaan pitääkö tuota kaventaa, ei ole ihan niin timmi mitä haluaisin.

Mutta eipäs tässä kummempia, aattelin viimesistä roposista ostaa salikortin niin voisin sielä purkaa kaikki änkyröinnit pois, hophophop.

8 kommenttia:

  1. Tuo Lumenen rusketustöhnä on ihan parasta! :)
    Ihanan paidan poikkis on tilannut sulle.
    En ole lopettanut bloggaamista. Burn outtasin tosi pahasti loppuvuodesta enkä jaksanut kirjoitellakkaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos se on hyvvää! Ja kiitos. :)

      Voi sua. :( Toivottavasti menee jo paremmin, kirjoittele sitten taas kun siltä tuntuu. Ei mittään paineita, eihän sitä kannata väkisillä tehdä mittään!

      Poista
  2. Hyvä että toi öljy toimi ja oli hyvvää :)

    Älä Mertsa masennu, kyllä niitä töitä jossakin vaiheessa löytyy! Ootko aatellu mitään harjottelua, niitä vois olla helpommin tarjolla (ehkä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tällä viikolla aattelin käydä työkkärissä porisemassa!

      Tosin ku luin netistä niin ne työkkärin työntekijät on kuulemma itsekin vähän sekasin tuosta harjottelujutusta nyt vuodenvaihteen jälkeen, ku se on nyt vaihtunut joksikin työkokeiluksi (?), vaikka käsittääkseni se on käytännössä sama asia harjoittelun kanssa. :D Mielellään tosiaan harjotteluunkin menisin. Kyllä tämä tästä. :)

      Poista
  3. tuo hiusöljy on ihan mahtavaa tavaraa! :)

    VastaaPoista