perjantai 18. tammikuuta 2013

Ruokailua ja diskoilua

Stressiä pukkaa, ja joko en ole kerennyt tai jaksanut kirjoitella mitään. Ja oikeastaan ei ole ollut sinänsä niin hirveästi kirjoiteltavaa - olen juossut kaupungilla tukkaputkella ilman sen kummempia laittautumisia, joten asukuviakaan ei ole sen näköisenä oikein jaksanut ottaa. Lisäksi biotiinit pisti mun naaman kukkimaan, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia. Jospa ne siitä parantuis.


Olen koettanut jättää sitä roskaruokaa pois, ja ihan hyvin oon onnistunut. Tai ainakin entiseen verrattuna, en mä ole tainnut käydä ku kiinalaisessa ja hesessä kerran. :D Mun syöminen on vaan vähä persiillään sen suhteen, että saatan olla syömättä melkein koko päivän, ja sitten jossain vaiheessa ahmaisen jonkun jättimättöannoksen.


Suurin ongelma on ehkä se, että vaikkei muutoin tarttis käydä kaupassa, niin vihannekset loppuu heti. Eli alkuviikosta tulee syötyä kasviksia, loppuviikosta taas ei...

Lisäksi mun on ihan hirveän hankala lähteä kaupasta ilman etten osta mitään herkkuja! Ja kävin tuossa poikakaverin kanssa salillakin, oli ihan mukavaa vaikka rapakunnossa ollaankin. Eikä se saleilu ole niin paha, vaan sinne lähtö. Onko täällä muita saamattomia?

Ja mitäs muuta, viime viikonloppuna käytiin katsomassa yhtä aivan mahtavaa cover-bändiä soittivat Abbaa ja muita kasaribiisejä, ja kyllä sinne Du Hastikin mahtui. Myös on tullut juostua työhaastatteluissa, ja nähtyä kavereita. Siinä lyhykäisyydessään. :-)




Loppuun vielä videoita ko. bändistä! Mahtavat esiintymisasut, tosin kitaristeilla oli Batman ja Teräsmies-puvut silloin. ;) Ei varmaan kaikille uppoa (varsinkaan jos ei tykkää discohiteistä), mutta me pöhölöt ainakin oltiin liekeissä (taas!) ja kyllä siellä muutenkin oli aivan mahtava meininki. Harmillisesti kuvia illasta ei oo, tuli niin äkkilähtö.

PS. En osannut upottaa noita videoita, että ne näkyis oikean kokoisena. :( Yhyy.

4 kommenttia:

  1. Mmm bacon.. Suorastaan kamalaa lukea tätä postausta yöllä, heti tuli muka nälkä. Ja täällä ilmoittautuu toinen paastoahmatti! Aamupäivällä oon kuin en ois ruuasta koskaan kuullutkaan ja sit yhtäkkiä sinne vatsaan holahtaa tynnyrillinen safkaa :D Aijai meitä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omnom!

      Yöaika on kyllä melekeenpä kaikista pahinta, tai ainaki minussa on vähän yösyöpönkin vikaa. :DD Sielunsiskoja, mulla ei oikein aamulla edes mene alas mikään, kauheaa kakomista..

      Poista
  2. Viimeksi mullakin kukki naama Biotiini Forten ansiosta (tai lähinnä otsa-hiusraja) ja aloitin vasta uuden kuurin mutta nyt tajusin ostaa sinkkitabletteja kylkiäiseksi :-) Ei oo onneks naama nyt kukkinu, joten suosittelen suakin kokeilemaan! Vaikka tuossa mainitsemassani Biotiini Fortessa on jo sinkkiä mukana, niin silti se pisti naaman kukkimaa, mutta kun syö lisänä sinkkitabletteja niin mitään ei ole tullut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooi kiitos vinkistä, en oo tämmösestä kuullutkaan! Pitää ehottomasti kokeilla. :)

      Poista