sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Tanhuamaan!


Käytiin eilen siskon kanssa kaupungilla tosiaan, ja sen jälkeen oli jo kiirus lähteä siskon tykö viettämään vähän iltaa. Siskolla on maanantaina synttärit, joten juhlistettiin jo vähän ennakkoon! Mun ei ollut tarkotus lähteä ihan baariin asti, mutta kyllähän sen tietää, että ihmiset rupeaa höynäämään ja heikko ihminen sortuu. :D

Vois vähän tuota kuvauspaikkaa miettiä, Mörön ruokakupit... ♥

Paita Seppälä
Housut Dr. Denim Solitaire Black
Käsikoru Glitter
Kaulakoru Ibero




Tuli vähän vaatekriisi, ja oli pakko vetäistä tuo uus paita pälle ku ei ollut mitään muutakaan. Siis ei yhtään mitään! Nuo saappaat on jotku nahkasaappaat ebaystä, oon joskus aikaisemmin postannut niistä, mutta en nyt muista merkkiä.


Hiukset vetäsin epämääräiselle sutturalle jossain vaiheessa (vihaan hiustenlaittoa), ja latvat on ihan käkkärät hapsut kun on pari päivää pitänyt pompulaa. Meinasin laittaa kakkulat päähän, että olisin fiksun ja filmaattisen näköinen ku portsarit harvoin päästää mua K20-baareihin (babyface), mutta en jaksanutkaan. Ja pääsin silti, wohoo! Okei, mulla on parin viikon päästä synttärit, niin eiköhän se auttanut asiaa, ja portsari itseasiassa kiusasikin, että aijai, muutamista päivistä kiinni!


Aluksi aloteltiin Saran ja Emman (+Mörön, joka oli vesilinjalla :), ja pubissa seuraan liittyi myös Niina.


 Juon aina kuivaa siiteriä! Makeat siiderit ei oo oikein mun makuun, mutta nämä on ihania! Tilaan aina baarissakin vaan Crowmooria tai Strongbowia, onko täällä muita fanittajia? :-)

Lähettiin siitä sitten baariin, ja Ninden kämppis Ennikin tuli mukaan. Baarissa ei tullut otettua kuvia, ei oikein kerkeä missään vaiheessa, ku tanssijalakaa vipattaa nii ei paljo ettei muuta mieti ku että "JES, HYVÄ BIISI!".

4 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla! :-) Ja oot nätti! Onko sulla luonnonkiharat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On mulla vähän, enemmänkin luonnonlaineita. :D

      Poista