sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Viime aikoina..


.. olen syönyt hyvin. :-)


.. mutta vastapainoksi oon käynyt salilla. Tosin tällä viikolla en ole käynyt ku kerran, mutta olen koettanut ottaa tavoitteeksi käydä vähintään kolme kertaa. Saleilua verottaa se, että tuolla missä minä käyn on ihmeelliset vuorot, joten aina ei voi mennä sillon ku fiilistä pukkaa tai itselle sopisi parhaiten.




Kävimmä myös katsomassa miestä iliman paitaa (+kumppanit), elikkäs Reckless Lovea. Hyvänmielen bändi sanon minä! Sitten käytiin myös katsomassa toisena päivänä J. Karjalaista, mutta sieltä mulla ei oo kuvia mittään. Iskän kanssa siellä jorattiin menemään, hyvä hyvä meininki oli. Bailattiin keikan jälkeen vielä tanssilattiankin puolella, mutta iskä viihtyi siellä vain pienet tovit ku ei oikee Sini Sabotagen Levikset repee -viisu ollu sen lempi biisi.


Sitten se kaikista jännittävin, elikkä Saara vei multa verikoeneitsyyden (multa ei oltu ikinä ennen otettu, hui), ja itse sitten pistelin Lauraa.. Eihän se ihan putkeen (heko heko) menny ku Laaruskan suonet oli vähän piilosilla ja asennon kanssa oli vähä hakemista, mutta positiivinen fiilis jäi! Mukavaa puuhaa kuhan oppii kaikki pikkuniksit. :-)

Ainiin, ja sain nyt läppärin vihdoin kämpille, elikkäs nyt vois harkita postailua vähän useammin.. Nyt mun pitäis värkätä vielä ton kameran kanssa, ku siitä oon laittanunna asetukset persiilleen niin ei oikee hyviä kuvia meinaa tulla.


Mutta nyt toivottelen hyvvee tulevaa viikkoa kaikille! Kuulumisiin. <3

1 kommentti:

  1. voisitko kirjoittaa jonkun kivan uuden postauksen

    t ninde

    VastaaPoista